piątek, 29 marca 2019

w kuchni...

blender

od ponad roku tylko ja używam blendera do miksowania zup dla Małego i wciąż mnie denerwowało, że te ostrza tak szybko chodzą, że zawsze się coś wychlapie...
no i dopiero teraz zobaczyłem, że naciskam przycisk "turbo" zamiast normalnego ;-)

szaszłyki

przyjemne przypomnienie lata i sam nie wiem czy aby nie są lepsze z piekarnika niż z grilla?


przyłapany

Małżonka mnie nakryła, że czasem (jak mi się bardzo, bardzo nie chce) ukrywam brudne garnki w szafce...
oj wstyd, że się dałem przyłapać ;-(

opakowanie rodzinne

nazwa podpowiada, że powinno starczyć na długo ale w moim gotowaniu starcza na krótko, bo lubię wszelakie przyprawy i gotuję dosyć ostro...


taka sytuacja

... a biedna Małżonka wraca z pracy na rowerze :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz