środa, 6 marca 2019

245

WTOREK, 16 PAŹDZIERNIKA 2018
u lekarza
złota polska jesień - pomimo, że jest taka piękna w tym roku - nie oznacza, że moje Dzieci są zdrowe... niestety męczy je kaszel od jakiegoś czasu a ponieważ w weekend objawy się nasiliły udałem się z Chłopcami do lekarza...
na szczęście, płuca czyste i nic poważnego się nie dzieje ale przedszkole odpada więc mogę sobie polatać na szczęśliwej chmurce, bo będę miał cały tydzień obu Chłopców w domu, super !!

16:03M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 15 PAŹDZIERNIKA 2018
czas wracać
... choć bardzo się nie chce, bo fajnie było...






11:14M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 14 PAŹDZIERNIKA 2018
będzie pysznie...
choć zapewne ostatni raz w tym roku... (nuta nostalgii)

16:11M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 13 PAŹDZIERNIKA 2018
wycieczka - start
trudno się odnaleźć - nagle bez Dzieci kilka godzin ;-)

14:15M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
PIĄTEK, 12 PAŹDZIERNIKA 2018
ale podróż
wyjechaliśmy nad jeziora ale podróż była fatalna, Internet powiedział, że na autostradzie wypadek więc zjechaliśmy na boczne drogi a tam tak samo gęsto + maszyny rolnicze a gdy zrobiło się ciemno nieoświetleni rowerzyści i marudzące Dzieci (bo długo jechaliśmy) dawali w kość a jak prawie wypadłem z drogi aby nie przejechać psa to miałem serdecznie dość tej jazdy...

23:29M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 11 PAŹDZIERNIKA 2018
liga narodów
UEFA wprowadziła jakieś nowe rozgrywki w piłce nożnej a mi robi się już niedobrze od tego wszystkiego, kasa, kasa, więcej kasy, bo nikt nie ma złudzeń, że powstanie nowych rozgrywek jest tylko pretekstem do sprzedaży biletów, praw telewizyjnych etc...
futbol w obecnych czasach osiągnął poziom abstrakcyjny pod względem ilości meczów, zarobków piłkarzy, działaczy i klubów ale co z tego skoro kibice łykają wszystko jak leci :-(
i ja też obejrzę dzisiejszy mecz Polski, bo liga narodów ma taki plus, że możemy zagrać z takimi rywalami jak Włochy czy Portugalia, bo w meczach towarzyskich byłoby to niemożliwe albowiem nikt poważny z nami nigdy nie chciał grać...
21:09M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
ŚRODA, 10 PAŹDZIERNIKA 2018
spacer
dziś odebrałem Starszaka wcześniej z przedszkola i dałem wybór, kino albo park? i Mikołaj wybrał spacer... bardzo słusznie, bo pogoda zjawiskowa jak na październik więc łaziliśmy 3 godziny!





17:50M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 09 PAŹDZIERNIKA 2018
wzruszające filmy
"Coco"
nie miałem możliwości obejrzenia tego filmu w kinie, bo Mikołaj poszedł na to z dziadkiem i dopiero teraz obejrzeliśmy rodzinnie w domu a ja jestem pod wielkim wrażeniem...
to najpoważniejsza bajka jaką w życiu widziałem ale nie jest przytłaczająca choć ja oczywiście się wzruszyłem i końcówkę filmu oglądałem przez łzy... niemniej gorąco polecam!
'Midnight special"
z jednej strony film nie ma odkrywczego scenariusza i jest jak "ET" dla dorosłych, z drugiej - jest nieśpieszny, delikatny i wręcz poetycki jak na S-F, z trzeciej - ma tak idiotyczne wstawki jak dziecko świecące oczami ale z czwartej - jest taki szalenie smutny i piękny, że chciało mi urwać głowę i rozerwać serce...
ale mam za swoje - czytałem wcześniej recenzje - film o uciekającym synu z ojcem...

18:50M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 08 PAŹDZIERNIKA 2018
nasza kolekcja
19:34M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 07 PAŹDZIERNIKA 2018
weekend wyjazdowy
ale było super na wsi u znajomych....






15:30M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 05 PAŹDZIERNIKA 2018
jesiennie w przedszkolu
18:37M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 04 PAŹDZIERNIKA 2018
u kardiologa
ubłagałem moją panią doktor aby mnie przyjęła poza kolejką i dziś byłem na wizycie...
jestem zdenerwowany i przybity, bo pani doktor przejęła się moim przypadkiem i nawet konsultowała go z innym lekarzem ale tak ogólnie wygląda to wszystko o wiele bardziej niebezpiecznie niż miałem pojęcie o mojej chorobie, bo przecież czuję się dobrze i nie wiem co tam to moje serce wyprawia..?
chciałbym jeszcze dodać, że:
- Nikodem był bardzo grzeczny, dostał dużo słodyczy i długopisów a spędziliśmy w szpitalu ponad trzy godziny więc jestem dumny z Syna, że w domu jest wielkim rozrabiaką ale jak trzeba to trzyma fason a do tego zakochuje w sobie całe otoczenie :-)
- oraz to, że od dzisiaj już nic nie mogę zostawiać "na później" :-(

15:43M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 03 PAŹDZIERNIKA 2018
serialowy zawrót głowy
ostatnio wpadłem w prawdziwą obsesję na punkcie oglądania seriali i spróbowaliśmy już kilkanaście, z telewizji i platformy HBO GO a przy okazji znaleźliśmy nowe odcinki naszego ulubionego serialu "Chłopaki z baraków" ale niestety jest on mało popularny w Polsce więc ciężko znaleźć nowe przetłumaczone serie...
ale i tak największy błąd popełniłem puszczając "Grę o tron"... wiedziałem, że mi się nie spodoba ale chciałem zobaczyć czemu ten serial wygrywa wszelakie rankingi? no i zobaczyłem ale w połowie odcinka zrobiło mi się niedobrze, bo nie lubię filmów o rycerzach ale Małżonka się wkręciła i doszło do tego, że są dni gdy wraca z pracy i włącza "Grę" na tv czy laptopie a my - biedne żuczki - pozostajemy tak jakby Ania nie wróciła do domu :-(
19:19M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 02 PAŹDZIERNIKA 2018
fajny wtorek
dziś zabrałem Chłopców do Pałacu w Wilanowie i było bardzo fajnie i tanio (dzieci za darmo) choć pałac jak to pałac - obrazy i obrazy i pamiętam, że mi w dzieciństwie jak i Synom dzisiaj najbardziej podobał się ogród :-)
potem dołączyła do nas Żona i poszliśmy na długi spacer zwieńczony pizzą w knajpie więc wracaliśmy w ciemnościach jakby był środek nocy... wspaniały dzień :-)




20:16M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 01 PAŹDZIERNIKA 2018
wrzesień z telefonu


10:57M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz