środa, 6 marca 2019

246

ŚRODA, 31 PAŹDZIERNIKA 2018
tradycja zobowiązuje
miałem mały dylemat - czy posłać dziś Starszaka do przedszkola? czy zabrać go na grób mojej Babci? - ale ponieważ pamiętam jak jeździłem w dzieciństwie na ten cmentarz z Babcią postanowiłem kontynuować tradycje i pojechałem z dwoma Chłopcami...
fajnie, fajnie tylko Bródno leży na drugim końcu miasta i jest to wyprawa na cały dzień a dzisiaj wielki ruch pod cmentarzem więc tłok w autobusach a pod bramą cmentarza to już miałem stres aby tłum ludzi nie wypchnął moich Dzieci na ulice, bo tłum w amoku śpieszenia się jest bezwzględny :-(
ale daliśmy radę i muszę pochwalić Chłopców, bo nie marudzili w długiej podróży i byli bardzo dzielni a fakt, że Nikodem skakał po grobach a w końcu poparzył się zniczem wcale nie umniejsza ich wspaniałej postawy, bo nie było nas w domu z 5 godzin... tylko zobaczyłem te groby i zrobiło mi się smutno jak zacząłem myśleć o Babci i przemijaniu - wystarczy, że i tak myślę o tym codziennie...


17:13M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 30 PAŹDZIERNIKA 2018
październik z telefonu

09:25M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 29 PAŹDZIERNIKA 2018
moja pierwsza dynia
14:39M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 28 PAŹDZIERNIKA 2018
selfik
...przed wycieczką samochodową :-)

15:07M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 27 PAŹDZIERNIKA 2018
dzień w lesie


































19:59M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 26 PAŹDZIERNIKA 2018
słodziaki
13:54M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 25 PAŹDZIERNIKA 2018
czwartek
źli rodzice?
Żona pokazała Małemu bajki w komputerze, ja Starszakowi gry na tablecie... no i trudno jest ich teraz oderwać od elektroniki ale z drugiej strony wreszcie możemy obejrzeć film i usłyszeć nawet ścieżkę dźwiękową ;-)
strogonov
chodzę sobie po sklepie i zastanawiam się co zrobić na kolację i widzę mięso na strogonova pokrojone w paski więc cieszę się, że mam już pomysł, który będzie mnie kosztował mało pracy ale niestety w drodze do kasy napotykam się na mięso, które nie jest pokrojone ale za to jest w promocji więc wychodzi na to, że będę miał normalną ilość pracy przy tej potrawie...
reklamy
są wszędzie - jasna sprawa ale abym mógł obejrzeć zwiastun filmu czyli jego reklamę muszę najpierw obejrzeć zwykła reklamę... przesada!
sms do Żony
- jesteśmy dziś twardymi zwierzakami czy coś ten tego?
Ania - głosuję na ten tego!
i tak to jesienna aura przywraca wino do łask :-)
Facebook
zostałem zaproszony do zabawy w pokazywanie swoich ukochanych płyt i choć zwykle ignoruję takie bzdury tym razem się postarałem i zrobiłem kolaż :-)

14:39M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 24 PAŹDZIERNIKA 2018
"Mała stopa"
dziś zaliczyłem z Chłopcami fajny film w kinie i miłe popołudnie w galerii :-)


17:33M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 23 PAŹDZIERNIKA 2018
Miko na rowerze
Syn świetnie daje sobie radę a ja nie mogę się zdecydować czy lepiej aby Miko jechał przede mną czy za mną? bo przecież to wciąż dziecko, któremu może coś strzelić do głowy...
wydaje się, że lepiej jak jedzie przede mną, bo go widzę ale skrzyżowania, wybór drogi i Nikodem w foteliku sprawiają, że głównie to my jedziemy pierwsi i gdy jeździmy po osiedlu to jest luz, bo przecież Starszak wszystko tu zna ale wyjazd "na miasto", do urzędu czy kina to już pewne wyzwanie i lekki stres choć tak naprawdę szalenie się cieszę, że wreszcie możemy jeździć rowerami i nie trzeba korzystać z auta czy zbiorkomu :-)

15:43M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 22 PAŹDZIERNIKA 2018
po wyborach
ugrupowania demokratyczne wpadły w euforię po zwycięstwie kandydatów liberalnych w dużych miastach, czasem z ogromną przewagą jak w Łodzi czy Warszawie i nie ukrywam, że ja też się cieszę, bo prorokowałem drugą turę w Stolicy ale mieszkańcy pokazali rządzącemu reżimowi "fuck you" ;-)
nie zmienia to jednak następujących faktów:
- partia rządząca wygrała na wsiach, w małych miastach czy sejmikach wojewódzkich choć powszechny entuzjazm obozu demokratycznego pokazuje jak bardzo opozycja bała się tych wyborów, bo wynik przegrany/remisowy traktowany jest jak zwycięstwo...
- opozycja to wciąż kuriozum i jeśli te wybory nie będą zalążkiem jakiejś nowej koalicji ugrupowań wolnościowych to za rok PiS wygra wybory parlamentarne z palcem w nosie :-(
- idea wyborów samorządowych została całkowicie wypaczona, bo ludzie poszli głosować przeciwko reżimowi a nie na konkretnych lokalnych kandydatów a przecież taki sens miały mieć samorządy...

16:24M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 21 PAŹDZIERNIKA 2018
weekend
sobota całkiem bez historii albowiem cały dzień padało i siedzieliśmy w domu :-(
niedziela - fajna, byliśmy na wyborach, w kościele na chwilę, na wyprzedaży garażowej (ja dwa razy, bo nie mogłem się oderwać i sam chcę sprzedawać na takich eventach, bo mam dużo różnych rzeczy a tymczasem kupiłem 19 resoraków :-)) pojeździliśmy na rowerach i sporo czasu posiedzieliśmy na placu zabaw i dopiero chłód wygonił nas do domu... a tu wyścig i naleśniki z soczewicą (nasz pierwszy raz, bo jest tzw niedziela niehandlowa i nie ma gdzie kupić kapusty do mięsa mielonego)



18:28M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 20 PAŹDZIERNIKA 2018
idę na wybory
20:57M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 19 PAŹDZIERNIKA 2018
goście
od kilku godzin latam dziś na szmacie, bo popołudniu przychodzą znajomi...
przyda się mieszkaniu takie dokładne sprzątanie ale zaczynam się stresować, że nie zdążę ugotować kolacji..?
13:59M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 18 PAŹDZIERNIKA 2018
na chorobowym
pierwszy raz się cieszę, że moje dziecko wciąż kaszle a wszystko przez to, że lekarz zapisał Nikodemowi lek i powiedział, że jak kaszel szybko się skończy to znaczy, że Syn ma na coś alergię ale kaszel zmniejsza się ale powoli więc mam nadzieje, że to jednak tylko przeziębienie...
poza tym we wtorek pokręciliśmy się po osiedlu a całą środę siedzieliśmy w domu, bo Starszak się pokładał i musiałem zrezygnować z kina :-(
dzisiaj miałem badania i wezwanie do urzędu więc trzeba było się ruszyć i był to wspaniały dzień, bo pojechaliśmy na rowerach do urzędu (Miko pokonał 10 kilometrów) galerii handlowej i długo siedzieliśmy na placu zabaw, może nawet trochę za długo jak na wychodzenie z przeziębienia ale podobno dziś jest ostatni dzień złotej polskiej...


22:36M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 17 PAŹDZIERNIKA 2018
gry
chyba nie jesteśmy zbyt bystrą rodziną, bo 6 osób nie potrafi ułożyć układanki z Biedry :-(


ale za to Mikołaj świetnie gra w szachy jak na swój wiek!

17:28M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz