środa, 6 marca 2019

208

NIEDZIELA, 05 MARCA 2017

książka dla facetów
gada terapeuta z dziennikarzem.... a ja nie lubię i nie czytam książek polegających na psychologicznym bełkocie, bo jestem przemądrzały i uważam, że sam wiem wszystko najlepiej... ale dostałem od przyjaciela książkę z zapewnieniem, że to wielki hit i owszem wzruszył mnie rozdział o relacjach syn - tata ale wątpię abym przeczytał książkę do końca, bo okazało się, że mam rację, że nie lubię psychologicznego bełkotu...
ale zawsze warto się dowartościować, bo taka lektura pokazuje mi jak proste i jasne mam emocje, jak to wspaniale kochać i być kochanym, jak to dobrze być uczciwym i porządnym i jaki byłem mądry, że czekałem tyle lat na Anię...


18:38M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 04 MARCA 2017

skoki
idziemy dziś do znajomych oglądać konkurs drużynowy w skokach narciarskich i trochę to dla mnie dziwne, bo nigdy nie umawiałem się na wspólne oglądanie skoków ale rzadko u kogoś bywamy a po drodze zrobimy spacer i piknik nad Wisłą więc w sumie fajnie :-)
a ja muszę się pochwalić, że zrobiłem dziś kotlety mielone i niespotykane jest to, że sam je zrobiłem, bo lubię delegować tę potrawę na Żonę ale fakt, że zrobiłem je rano zakrawa mi na czyste szaleństwo ;-)
12:47M.1974
LINK KOMENTARZE (4) »
PIĄTEK, 03 MARCA 2017

dzień meczowy = dzień barwowy

18:19M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 02 MARCA 2017

zdrowie
- jestem zadowolony, bo byłem po receptę u lekarza rodzinnego i pani posłuchała serca, zmierzyła ciśnienie i wszystko na razie jest w porządku...
- jestem załamany, bo moja biedna Mama dostaje teraz radioterapię i bardzo źle to znosi a ja naiwnie myślałem, że gorzej niż po chemii to już być nie może :-(
16:08M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
ŚRODA, 01 MARCA 2017

żołnierze przeklęci
nowa władza wtłacza społeczeństwu jakąś chorą idee jakoby żołdacy NSZ byli bohaterami..?
nie obchodzi mnie co nadaje TVPis ale zamykanie głównych ulic miasta na kontrowersyjne obchody mocno mnie irytuje i płaczę nad Polską, bo faszyści czczą morderców w majestacie symboli narodowych więc martwię się co będzie dalej?


23:01M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 28 LUTEGO 2017

resoraki
nasza pasja wciąż się rozwija choć obiecywałem, że przestaniemy kupować autka, bo mamy ich już naprawdę dużo... ale tak się składa, że a to Żona kupi Hot Wheelsa z gazetką, a to na spacerze wstąpimy kupić Siku, bo mamy mało samochodów tej firmy, a to wpadnę na autka Majorette w supermarkecie i skoro są po 7 złotych to kupuję trzy ;-)
no i oglądamy w Sieci z Miko a przez ostatni mecz pucharowy przegraliśmy aukcję fajnego samochodu więc postanowiłem to zrekompensować Dziecku i kupiłem z ogłoszenia... 13 starych resoraków... i śmiać mi się wczoraj chciało, bo kupowaliśmy z Miko te autka późnym wieczorem za winklem sklepu jakbyśmy się spotykali z jakimś dilerem he he...
nowe autka nie zdążyły na wczorajszy wyścig ale muszę o nim wspomnieć, bo pierwszy raz zawody wygrał Citroen z mojego dzieciństwa więc wczoraj miałem wspaniały resorakowy wieczór ;-)


17:58M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 27 LUTEGO 2017

żegnamy majstra?
chyba trzeba zacząć się przyzwyczajać do myśli, że nie będzie u nas w tym roku mistrzostwa...
pisałem już o beznadziejnych właścicielach i sprzedaży napastników ale powiem szczerze, że byłem zły w kontekście pucharów, bo myślałem, że taka kadra jaką mamy spokojnie wystarczy na naszą ligę... ale okazuje się, że raczej na pewno nie ;-(
z każdą kolejną rundą tracimy dystans do lidera i dopiero będzie obciach jak się w tym roku nie zakwalifikujemy do europejskich pucharów... oj przykro ogląda się Legię w tym roku jak wychodzi na boisko :-(
17:26M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 26 LUTEGO 2017

leniwe niedziele
jeśli nie mam w wolnego poniedziałku to rzadko kiedy udaje mi się wymyślić coś kreatywnego na niedziele i zwykle kończy się nudą na placu zabaw lub jak dziś na pojechaniu okrężną drogą na zakupy aby samochód się przejechał...
na dzisiaj to byłem nawet wstępnie umówiony z rowerzystami, bo dziś biegali pod miastem ale padał deszcz a nam się zwyczajnie nie chciało spotkania...
ale takie powolne dni też są potrzebne, choćby dlatego, że jest czas na pranie ;-)


16:28M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
SOBOTA, 25 LUTEGO 2017

wycieczka
mieliśmy jechać daleko, do parku na drugim końcu miasta ale autobus nie przyjechał więc wsiedliśmy w ten nad Wisłę i było pięknie, spacer, płynące kry, szczęśliwy Mikołaj i niestety... Nikodem nie w humorze więc użyłem nawet ostatniego koła ratunkowego w postaci oddania własnego telefonu ale i to niewiele pomogło, bo wróciliśmy już po niecałych 4 godzinach do domu ale przynajmniej obejrzałem skoki na żywo - występ Polaków poniżej oczekiwań :-(





23:09M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 23 LUTEGO 2017

przegraliśmy mecz
cóż... tym razem wygrał lepszy więc odpadamy z europejskich pucharów ale mecz nie skończył się jakimś blamażem i walczyliśmy... tylko umiejętności nie starczyło :-(
ale ja wygrałem wieczór, bo wreszcie Legia grała o akceptowalnej porze (19.00) i zaprosiłem kolegę z pracy i było bardzo fajnie :-)
22:48M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 22 LUTEGO 2017

kino
zaliczyłem dziś pierwsze w tym roku wyjście do kina z Miko...
film "Batman - Lego" bardzo fajny i gorąco bym go polecał tylko tak naprawdę ten film to jedna wielka reklama firmy Lego, za którą trzeba jeszcze zapłacić i współczuję wszystkim rodzicom, którzy będą molestowani przez swoje dzieci o kupno figurek z filmu a wymyślili ich naprawdę dużo, tak więc już mogą liczyć góry dolarów na kontach...
ale co tam... było super i miałem wspaniały wieczór z Synkiem :-)
20:32M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 21 LUTEGO 2017

Radio Pogoda
w czasach przemiany (po roku 1989) powstało wiele nowych stacji radiowych, między innymi Pogoda, która mi się od razu bardzo spodobała szczególnie, że była firmowana nazwiskami Man i Materna...
ale potem przekształciła się w banalne złote przeboje więc o niej zapomniałem ale jakiś czas temu odkryłem, że Radio Pogoda znowu istnieje i choć zmienili profil muzyczny to miło się słucha, bo jest bardzo mało reklam i choć na rower to radio niezbyt się nadaje, bo puszczają naprawdę stare piosenki to w domu całkiem przyjemnie spędza się czasem wieczory przy tej rozgłośni...
18:51M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 19 LUTEGO 2017

zima wreszcie odpuszcza

17:46M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 18 LUTEGO 2017

sobota
od kiedy mamy dwójkę Dzieci wychodzenie z domu jest uciążliwe ale dzisiaj to już chyba pobiliśmy jakiś rekord, bo wyszliśmy o 14.20 i przez to nie osiągnęliśmy zamierzonego przeze mnie celu czyli dotarcia nad Wisłę... ale i tak jestem zadowolony, bo tak daleko to jeszcze nie byliśmy na piechotę i myślę, że pokonaliśmy ponad 4 kilometry...
poza tym fajnie, bo mamy moc atrakcji w stylu - wyścig resoraków oraz partia gry w Carcassonne więc dziś na kolację muszę wyciągnąć bigos z zamrażalki ;-)




19:21M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
PIĄTEK, 17 LUTEGO 2017

Carcassonne
po długiej (ponad rocznej) przerwie zagraliśmy w nasze ukochane Carcassonne, bo Chłopcy są w takim wieku, że dało radę... wprawdzie Mikołaj obraził się na trochę ale Niko jakoś dał radę na rękach...
Żona złoiła mi skórę ale zagrała szalenie agresywnie a ja - biedny żuczek - nie byłem na to przygotowany ;-(


23:15M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz