środa, 6 marca 2019

254

WTOREK, 05 MARCA 2019
choroba
Chłopcy znowu chorzy więc kolejna ciężka noc za mną i zmartwienia przede mną, bo zaczynam się bardzo niepokoić, że za często choroba gości w naszym domu :-(
10:23M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
weekend
... był deszczowy więc w sobotę siedzieliśmy w domu a w niedziele pojechaliśmy autem do znajomych do innego miasta i było szalenie miło :-)
10:21M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 03 MARCA 2019
WARSZAWA JPG
moja druga strona w Sieci, którą prowadziłem od stycznia 2006 też zostanie skasowana więc jeśli ktoś ma chęć spojrzeć na Stolicę przez pryzmat moich zdjęć link jest TUTAJ 
11:25M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
SOBOTA, 02 MARCA 2019
co dalej?
przez te wszystkie lata pisania bloga uzależniłem się od niego i wpadłem w swojego rodzaju obsesje, bo źle się czułem jeśli jakiegoś dnia nic nie opublikowałem i teraz gdy chuje zamykają moją stronę uderzyło mnie to z całą siłą i wpędziło w podły humor, który trwa od kilku dni, bo przez te 13 lat przeżyłem zerwania z dziewczynami, znajomymi, poznałem Miłość swojego życia, wziąłem ślub, urodziło się dwóch Chłopców i wszystko było tutaj, opisane i sfotografowane więc serce mi pęka z rozpaczy... i wkurwienia...
chuje z Wyborczej twierdzą, że można przenieść bloga na inną platformę ale przenoszą się tylko teksty bez zdjęć więc czuję się podwójnie oszukany a najgorsze jest to, że od kilku dni rzeźbię w tym gównie i po pogrzebaniu w htmlu dzięki pomocy internautów udało mi się opublikować jakieś 5-10% zdjęć na wordpress więc trudno to nazwać przeniesieniem bloga nawet jakby się bardzo chciało... choć mojego innego bloga gdzie miałem tylko 300 plików udało się rzeczywiście przenieść w jako takiej formie... cóż DKZSM rozrósł się do ponad 4 tysięcy plików i chyba tego się po prostu nie da ogarnąć a na pewno ja tego nie potrafię :-(
zastanawiam się więc co dalej? może to jakiś znak aby dać sobie spokój?
myślę, że jednak nie dam rady zamilknąć więc pomiędzy próbami uratowania czegokolwiek z DKZSM szukam innej platformy aby zacząć od początku i naturalnym wyborem jest blogspot ale nie podoba mi się tam i aby zbudować ładną stronę musiałbym się nauczyć htmlu (choć jak kiedyś zakładałem Dzień.. to nauczyłem się css a przynajmniej jego modyfikowania) a do tego tak sobie myślę, że Google tez może zamknąć swoją platformę blogową, przecież w zeszłym roku zamknęli jakąś swoją platformę społecznościową, bo widocznie za mało się monetyzowała...
próbuje gdzie indziej i jestem wkurwiony na siebie, że siedzę tyle godzin przy laptopie zamiast zajmować się Chłopcami :-(
17:37M.1974
LINK KOMENTARZE (4) »
PIĄTEK, 01 MARCA 2019
Polska Times
dziś pierwszy raz od dwudziestu lat nie kupiłem w piątek Gazety Wyborczej - tej @$%#
dziennik Polska - gazeta jak gazeta ale nie ma tego co ma Gazeta w piątek czyli magazynu stołecznego i dodatku "co jest grane" więc nie wiem jak dam radę, bo reszta gazet to tabloidy albo prawicowe szmatławce :-(
w takim Płocku to mają fajnie, bo mają Tygodnik Płocki i nie muszę kupować GW ;-)
22:41M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
CZWARTEK, 28 LUTEGO 2019
luty z telefonu


14:04M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 27 LUTEGO 2019
fajna środą
Małżonka wzięła dziś wolne i pojechaliśmy na rowerach do kina - film "Jak wytresować smoka 3" - taki średni ale my mamy zbyt wysokie wymagania po ostatnich filmach na dużym ekranie...
potem zrobiliśmy krótką wycieczkę na rowerach i piknik nad jeziorem...
no i to byłoby na tyle, bo po co się starać skoro to wszystko skasują..?
ps: potrafię też pisać kulturalnie o fakcie zamknięcia blox.pl i cytuję samego siebie ;-)
m.1974 8 godzin temu
kupuję papierową Gazetę od 1989... 
od 2006 prowadziłem bloga na Waszej platformie i nie byłem tutaj przypadkowo, bo po prostu zawsze zgadzałem się ze światopoglądem jakim kierowała się Wyborcza ale decyzja o zamknięciu blox.pl wręcz mnie zdruzgotała, przybiła, rozwścieczyła i załamała... 
a przecież można było wprowadzić opłaty czy pomyśleć o innych rozwiązaniach skoro wszystko w koncernie Agora musi być takie cholernie rentowne... 
niestety nikt nie raczył pomyśleć o użytkownikach, którzy pozostawili tutaj kawał życia jak ja, bo opublikowałem prawie 4 tysiące wpisów i jakże prześmiewczo teraz brzmi hasło Gazety "NAM NIE JEST WSZYSTKO JEDNO" - owszem jest Wam wszystko jedno i macie w nosie czytelników, użytkowników i tych, którzy Wam zawsze sprzyjali więc nie pozostaje nic innego jak pożegnać Gazetę Wyborczą w wersji papierowej i elektronicznej i choć pisiurem na pewno nie zostanę to nie chcę mieć już nigdy do czynienia z Gazetą Wyborczą.... 
TAK SIĘ NIE ROBI !!! 
M.
19:04M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 26 LUTEGO 2019
a to chuje !!!
ZAMYKAJĄ BLOGI NA GAZECIE !
jestem w kompletnym szoku i po prostu nie mogę w to uwierzyć...
13 lat pisania, prawie cztery tysiące wpisów...
zabierają moje miejsce w Internecie, które uratowało mi kiedyś życie a potem je kolorowało i było szalenie ważną częścią mnie...
jak tak można?
rozumiem, że zakładka z blogami nie jest rentowna ale koncern Agora do biednych nie należy a do tego mieni się obrońcą wolności i swobód obywatelskich w Polsce  więc takie zachowanie to zwykłe KUREWSTWO :-(
10:21M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 25 LUTEGO 2019
moje Dzieci
"... idziemy polną drogą
ziemia stanęła, wstrzymały oddech konstelacje..."


15:54M.1974
LINK KOMENTARZE (3) »
NIEDZIELA, 24 LUTEGO 2019
weekend

  

10:21M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 23 LUTEGO 2019
wypoczywamy
jest trochę zimno ale bardzo przyjemnie na weekendzie... spacerujemy, gościmy się i relaksujemy nad jeziorem a wczoraj mieliśmy wspaniały wieczór z Rodzicami, bo wypiliśmy sporo wina i śpiewaliśmy stare piosenki ze studiów, wojny, żagli czy górskich wędrówek ;-)
14:00M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 22 LUTEGO 2019
fotoradar
przyjechaliśmy wczoraj nad jeziora ale podróż była ciężka, bo ciemno i lał deszcz ale za to nie było korków, bo był czwartek i słoiki zostały w mieście więc jechałem dosyć szybko i tam gdzie zwykle bywa korek było pusto a ja zagadałem się z Małżonką i leciałem stówką w terenie zabudowanym... no i strzeliło nam zdjęcie a ja jestem wściekły, bo przecież mamy mało pieniędzy :-(
w tej samej podróży po 50 kilometrach znowu zatrzymała mnie policja ale tym razem miałem szczęście, bo po zjechaniu z ronda nie zdążyłem się rozpędzić i skończyło się tylko na dmuchaniu ;-)


11:44M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
CZWARTEK, 21 LUTEGO 2019
z Sieci




15:30M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 20 LUTEGO 2019
z Sieci - humor







12:02M.1974
WTOREK, 19 LUTEGO 2019
pogoda
dziś szalona temperatura jak na luty i fajnie ale humor mi psuje, że mój Syn kiblował cały dzień w murach przedszkola albowiem podobno nad miastem lata jakiś smok..? zjeby nie pedagodzy, idioci a nie rodzice bo podobno to oni sobie zażyczyli takich zachowań...

22:59M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz