środa, 6 marca 2019

238

PIĄTEK, 29 CZERWCA 2018
pożegnanie Mundialu
... wyglądało cokolwiek kuriozalnie, bo 22 facetów przez ostatni kwadrans meczu stało na boisku... tak stało, bo Japonii pasował wynik, który dawał im wyjście z grupy a my? my graliśmy tylko (i aż) o honor ale reprezentanci Polski zwyczajnie nie wiedzą co znaczy to słowo i takiej żenady na boisku to chyba nigdy nie widziałem i każdy kibic poczuł jak nasi przereklamowani kopacze plują nam w twarz za nic mając godność osobistą i szacunek dla samych siebie :-(
żałośnie to wszystko wyglądało a nasza reprezentacja stała się pośmiewiskiem dla całego świata i szkoda mi czasu na wylewanie pomyj na tych pajaców ale najgorsze jest to, że dalsze perspektywy polskiej piłki są ciemne jak średniowiecze, bo u nas sprzedaje się każdego młodego zawodnika, który kopnie parę razy prosto piłkę a po sprzedaży zawodnik znika zagranicą więc de facto nie ma następców dla obecnych zbłaźnionych piłkarzy...
a ja jestem zniesmaczony tym wszystkim choć podejrzewałem, że może być źle na MŚ ale w najczarniejszych wizjach nie spodziewałem się takiego scenariusza, że Polacy nie podejmą walki, że poddadzą się już w szatni więc jest mi smutno i przeszywa mnie obojętność, bo zwykle postulowałem - zmienić trenera, zmienić zawodników a teraz jest mi wszystko jedno, niech idą w pizdu...
11:18M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
CZWARTEK, 28 CZERWCA 2018
lekarz
sytuacja rozwija się w dobrze znaną - złą stronę :-(
Nikodem dostawał gorączki w dwie noce więc udałem się do lekarza, który zdiagnozował ostre zapalenie krtani..
deja vu sprzed roku psia mać :-(
14:34M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 27 CZERWCA 2018
pojedziemy na urlop?
20:23M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 26 CZERWCA 2018
będzie nerwowo
starszy Syn rozkasłał się na całego i martwię się, że młodszy zarazi się jak zwykle...
kaszel jak kaszel ale problem w tym, że w sobotę mamy jechać na wakacje... w zeszłym roku przez chorobę Nikodema nie udało się pojechać ze znajomymi a jak będzie w tym? 400 PLN zaliczki wpłacone :-(
16:37M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 25 CZERWCA 2018
powrót do domu
polscy piłkarze żegnają się z Mundialem a my wracamy do miasta po weekendzie...
w deszczu, który spłukuje nasze dusze...
ale to nie deszcz tylko łzy aniołów, które płaczą, bo bezdennie smutne te powroty ;-( 
13:16M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 24 CZERWCA 2018
NADZIEJA umiera ostatnia
12:26M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 23 CZERWCA 2018
jeziora
wyskoczyliśmy na weekend na działkę, fajnie tylko deszczowo i zimno jak w psiarni :-(


13:59M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 22 CZERWCA 2018
piątek
psiaki futbolaki
tak nazywa się nasza Rodzina od tygodnia :-)
dzień przerwy
po klęsce Polaków nie mogłem się zmusić do oglądania futbolu :-(
mecze
ale wróciłem, bo przecież Mundial raz na 4 lata i nie mogę przeżyć, że wszyscy grają jak natchnieni a jak brakuje zdolności piłkarskich to nadrabiają ambicją... wszyscy oprócz naszych kopaczy...
bukmacherzy
za to dobrze mi idzie w obstawianiu, bo na 14 zawartych zakładów wygrałem 10 ale niestety gram za drobne sumy wiec jestem do przodu tylko 25 złotych
nagrywanie
aby zobaczyć jak najwięcej meczy próbowałem nagrywać ale albo jakiś kolo oglądał mecz w telefonie i gadał o wyniku na cały plac zabaw albo Miko odpalił komputer i podzielił się ze mną wiadomością o wyniku meczu, który chciałem oglądać więc nagrywanie nie ma sensu...
zebranie
mieliśmy zebranie z rodzicami z przedszkola, późnym popołudniem, na placu zabaw... no i okazało się, że w państwowym przedszkolu występują przekręty/nieprawidłowości - trudno na razie ocenić? a poza tym odchodzi nagle 6 wychowawczyń więc my rodzice postanowiliśmy działać, bo sytuacja jest wielce niepokojąca :-(
noże
kupiłem noże ceramiczne i Żona zraniła się już przy otwieraniu a potem kilka ran było, bo nie jesteśmy przyzwyczajeni do takiej ostrości ale wczoraj to się przestraszyłem, bo kroiłem coś nieuważnie wieczorem i przypadkowo trafiłem na kabel z prądem, jak walnęło...


włoszczyzna
jak ja mam z tego ugotować zupę dla całej rodziny?

09:31M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 21 CZERWCA 2018
wyścigi
uwielbiam zawody resoraków z Nikodemem, bo jak na dwulatka przystało - raz puszcza dobrze autka na domowej zjeżdżalni a raz źle i wtedy szanse mają moje stare resoraki jak dziś gdy zawody wygrał Garbusek z mojego dzieciństwa :-)


11:39M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 20 CZERWCA 2018
po meczu
miałem wielkie emocje przed spotkaniem z Senegalem, które przeistoczyły się w wielkiego kaca, bo wczorajszy mecz to był dramat i katastrofa a ja nie potrafię zrozumieć jak 11 profesjonalistów zajmujących się piłką nożną może wyjść na stadion i spalić się w blokach startowych? ja jeszcze byłbym w stanie zrozumieć stres i spętane nogi jakbyśmy grali z Brazylią czy inną Argentyną ale to był do cholery tylko Senegal, który grał zresztą fatalnie a ten mecz był bez wątpienia najgorszym meczem Mundialu... na razie bo mamy szanse rozegrać jeszcze dwa gorsze spotkania :-(
jestem kompletnie załamany, zniechęcony, zły i czuję się oszukany, bo co innego porażka po walce i zaangażowaniu a co innego gra bez ambicji i honoru, która wczoraj miała miejsce a zawiedli wszyscy...
głównie trener, bo nie zabrał do Rosji młodego Szymańskiego, który jako jedyny piłkarz mógłby zrobić różnice ale za to twardo stawia na zawodników, którzy nie grali cały sezon jak Błaszczykowski i Milik i Krychowiak i było to widać, bo byli fatalni... straszni, żenujący, bez sił, polotu i w ogóle nie powinni wyjść na murawę!
zawiódł też Lewandowski i wiedziałem, że tak będzie, bo zapewne zamiast o mundialu myśli o transferze do innego klubu ale po takim meczu to może co najwyżej wrócić do Lecha Poznań a najgorszy z wszystkich jest bramkarz Szczęsny i nie wnikam czy koleś jest dobrym czy złym bramkarzem, bo jedno jest pewne, na wielkich imprezach spala się psychicznie i popełnia katastrofalne błędy, które doprowadzają Polskę do klęsk i nie wiem czemu to on broni? ja takiego idioty nigdy bym nie wystawił na bramce ale w tym względzie znowu wygrały sympatie trenera a nie merytoryczna ocena zawodnika...
reasumując: honor Polski reprezentuje banda pajaców, która potrafi grać tylko w reklamach a mi jest wstyd i z taką gra nie widzą najmniejszych szans na wyjście z grupy, baaa myślę, że tym razem to nawet mecz o honor przegramy :-(
16:39M.1974
LINK KOMENTARZE (3) »
WTOREK, 19 CZERWCA 2018
no i chuj
przepraszam Szanownych Czytelników za wulgaryzmy ale kurwa ja pierdole....
w słabym stylu przegraliśmy mecz otwarcia - powtórka sprzed 12 i 16 lat!
no PO PROSTU nie wierzę :-(
i jeszcze trzy godziny mojego sprzątania przed gośćmi choć akurat spotkanie towarzyskie było potrzebne, bo inaczej zapłakałbym się na amen :-(
22:32M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 18 CZERWCA 2018
Panicz ma drzemkę

12:53M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
NIEDZIELA, 17 CZERWCA 2018
słaby weekend
w sobotę nie mieliśmy powera aby zrobić coś kreatywnego więc poszliśmy na piknik rodziny na sąsiednie osiedle ale niestety Mikołaj zrobił taką awanturę (nie kupiliśmy mu badziewnego autka ze straganu) jakiej jeszcze nigdy nie widzieliśmy i choć potem było dosyć fajnie, bo ja poszedłem na pogaduszki ze znajomymi a Miko do kolegów to niesmak pozostał :-(
dziś Starszak miał urodziny kolegi w centrum miasta na 15 więc mój dzień polegał na wyspaniu się, śniadaniu, czekaniu na podróż, nudzeniu się w parku... i zacząłem się zastanawiać czy nie ma już prawdziwych facetów takich jak ja co wypiją piwo i pogadają o piłce nożnej?? bo złożyłem propozycje (zostawialiśmy dzieci na 2h) 4 osobom płci męskiej aby wyskoczyć do knajpy ale jeden idzie na kawę, dwóch na lody a czwarty uciekł jak usłyszał takie pytanie....

19:37M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 16 CZERWCA 2018
Mundial
strasznie jestem podjarany mistrzostwami w Rosji, bo Polski nie było 12 lat na takiej imprezie, bo jest podobna strefa czasowa, bo ostatnie ME Polsat zakodował...
staram się oglądać wszystkie mecze i były już dwie perełki, Argentyna ze skazaną na pożarcie Islandią a ja obstawiłem na wyspiarzy i bronili się dzielnie i udało im się zremisować a wcześniej hit Hiszpania - Portugalia a ja obstawiałem remis i miałem wielkie emocje, bo mecz był dynamiczny z kilkoma zwrotami akcji a ja muszę przeprosić CR7, bo wyśmiewałem go do tej pory ale jednak jest gwiazdą... 
22:04M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 15 CZERWCA 2018
trening przed wakacjami
zapomnieliśmy o terminie składania wniosku na dyżur wakacyjny w przedszkolu więc starszy Syn będzie siedział przez dwa miesiące w domu ze mną i Nikodemem a w tym tygodniu miałem tego przedsmak, bo Miko nie chodził do przedszkola...
no lekko nie jest, bo aby zmęczyć Dzieci byłem w trzech muzeach, bibliotece, kościele, kilku sklepach, 4 kilkukilometrowych spacerach, nie mówiąc już o placach zabaw... chwilami padałem na pysk a Chłopcy też wydawali się zmęczeni po powrocie ale oni regenerują siły w jakieś 10 minut ;-)


19:06M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz