środa, 6 marca 2019

212

SOBOTA, 13 MAJA 2017

wiosna
...przyszła spóźniona dwa miesiące ale wczoraj wreszcie zrobiło się ciepło i wiosennie... i ładnie wykorzystaliśmy dzień, bo po pracy umówiliśmy się nad rzeczką i siedzieliśmy na dworzu aż do wieczora...
niestety dzisiaj do męczącego mnie od dawna kaszlu dołączyły zapchane zatoki i ból głowy więc nie było siły i chęci na większe aktywności niż długi spacer i zakupy...
leniwie ale przyjemnie a ja muszę zacząć brać lekarstwa, bo widzę, że samoleczenie organizmu nie przynosi efektów :-(
20:12M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
CZWARTEK, 11 MAJA 2017

paskudna pogoda
takiej wiosny to nie pamiętają najstarsi mazowieccy górale ;-(
zbliża się połowa maja a codziennie rano temperatura oscyluje wokół zera stopni i wzrasta popołudniu do szalonych 7-8 stopni... a do tego w kółko pada więc po pracy nie ma po co wychodzić z Chłopcami na dwór i tak oto marnuje się mój ulubiony miesiąc w roku :-(
"...zimny kraj, zimny maj..."
18:23M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 10 MAJA 2017

premiera
musiałem iść wczoraj sam na premierę kinową, bo Żona nie chciała a nie mamy nikogo do Dzieci :-(
film "Gwiazdy" o brudasach z Górnika Zabrze ujdzie w tłoku... tylko irytuje mnie, że zarzuca się Legii Warszawa, że w czasach PRLu podbierała młodych piłkarzy do wojska ale tak naprawdę to śląskie kluby były największymi sługusami komuny, bo mistrzostwo miały właściwie zagwarantowane z urzędu...
tak czy siak miło było wyskoczyć gdzieś z domu, bo przez tą paskudną pogodę moje życie ostatnio przypomina kołowrotek praca-dom-praca...
17:58M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 09 MAJA 2017

komunikacja miejska
zawsze byłem zadowolony z komunikacji w moim Mieście choć idealnie nigdy nie było, bo autobusy od zawsze jeżdżą stadami, bywają zatłoczone i opóźnione ale jak na tak wielką infrastrukturę miejską udawało się wszystko dobrze...
pierwsza poważna rysa pojawiła się gdy dwa lata temu wyrzucili nas z autobusu z rowerami i dzieckiem, bo pierwszeństwo miała osoba niepełnosprawna a w weekend zobaczyłem, że ta tendencja urosła do chorych rozmiarów :-(
otóż wracaliśmy autobusem z rodzinnego spaceru i właśnie zaczynała się burza i mogę to zrozumieć, że kierowca nie wpuścił rowerów na następnym przystanku, bo był nasz wózek w środku, ale potem jak wsiadła osoba niepełnosprawna to już nie wpuszczał kolejnych wózków z dziećmi ( a już zaczął padać deszcz) bo wykrzyczał, że takie są przepisy i zostawił ich na pastwę pogody...
mam do siebie pretensje za to, że dwa lata temu nie walczyłem do upadłego z ZTM o uznanie swoich racji, bo skończyło się na skardze... a teraz mam pretensje, że nie broniłem tych innych rodzin aby mogły wsiąść i że przepisy to nie wszystko i że się wszyscy zmieścimy ale egoistycznie pomyślałem o swoich Chłopcach i o burzy i o tym, że wypiłem piwka na spacerze i jak przyjedzie policja to wywącha więc zamknąłem buzie i całą powrotną drogę wypatrywałem czy na kolejnych przystankach nie będzie jakiś następnych niepełnosprawnych...


18:07M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 08 MAJA 2017

Vive la France
w wyborach prezydenckich we Francji kandydatka faszystów poniosła klęskę i jestem zadowolony, że wreszcie ktoś postawił odpór zalewającej świat fali fanatyzmu religijnego i politycznego, fali nacjonalizmu, ksenofobii i nienawiści...
Brawo Francuzi :-)
18:05M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 07 MAJA 2017

MWP




17:00M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 06 MAJA 2017

Marsz Wolności
jechałem z Miko do muzeum ale trafiliśmy na marsz PO więc muzeum obiecałem na następny dzień i z chęcią przyłączyliśmy się do pochodu albowiem było mnóstwo ludzi i wspaniała atmosfera... w mediach mówią, że 90 tysięcy osób a ja nigdy nie widziałem tylu ludzi w jednej zbiorowości i podobało mi się to, bo wielkość i organizacja demonstracji robiła wielkie wrażenie i widać, że ludzie są już zwyczajnie wkurwieni na "podłą zmianę" !!!
mnie osobiście takie osoby jak Ewa Kopacz, Schetyna, Petru kompletnie nie przekonują jako przywódcy opozycji ale teraz gdy 3 maja pisiury zapowiedziały zamach na KONSTYTUCJE to zacząłem się bać o demokrację w Polsce...




20:35M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 05 MAJA 2017

słaby piątek
fajnie, że po dwóch dniach pracy w tym tygodniu znowu zaczyna się weekend ale i tak przez ten czas zdążyłem się kilka razy zirytować i mocno zmęczyć :-(
poza tym byłem dziś z Miko w bibliotece i była fajniejsza pani niż ostatnio więc mamy interesujące książki ale jestem niepocieszony, bo jechaliśmy do biblio rowerem na kiju i słabo to wyglądało i oczywiście mam czarne myśli, że Miko nigdy nie nauczy się jazdy na rowerze :-(
a najgorsze jest to, że pierwszy raz w życiu zrobiłem zakupy odzieżowe z gazetki dołączonej do Gazety i po pierwsze - kurtka i bermudy są za duże (choć Żona mierzyła) a po drugie jakość, kolor i wygląd ciuchów jest daleki od zdjęć a ja po założeniu nowego wdzianka wyglądam jak przygłup :-(
20:13M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
ŚRODA, 03 MAJA 2017

MAJÓWKA









17:35M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 02 MAJA 2017

Polski Top Wszech Czasów
niestety muszę się zgodzić z moim Tatą, że radiowa "Trójka" to teraz reżimowa rozgłośnia ale w/w audycja jest wspaniała tak więc słuchamy jej na werandzie, spacerze, przy myciu auta, robieniu grilla i przy ognisku...
tylko jutro trzeba wracać do miasta więc nostalgiczne piosenki stają się smutne....
18:05M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 01 MAJA 2017

majówka
przyjechaliśmy wczoraj nad jeziora i zaczęła się wypoczynkowa gonitwa... pół godziny na spacer, godzina poświęcona na jezioro, 2,5 na grillowanie, następne dwie na mecz etc...
dziś śniadanie i wizyta w Zoo i nie był to najlepszy pomysł, bo godzina zmarnowana w kolejce do kasy ale czego się nie robi dla Synków... potem odwiedziny ulubionej miejscówki w Duninowie, restauracja w Lucieniu, spacer, jezioro i powrót do domku po 8 godzinach atrakcji...
ufu ufu, zajebiście :-)
20:20M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
SOBOTA, 29 KWIETNIA 2017

wyścigi
mieliśmy długą przerwę w zawodach resoraków i dobrze nam to zrobiło, bo powrót zabawy sprawia nam niesamowitą frajdę i teraz Żona stała się głównym prowodyrem robienia wyścigów... no i najfajniej jest jak Niko śpi ale nawet jak nie to jakoś sobie z nim radzimy...
tylko miny nam rzedną z Mikołajkiem jak autka Ani wygrywają kolejne zawody ;-)
a poniżej pierwsza "50" po 35 wyścigach:


15:24M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 28 KWIETNIA 2017

Ufo wylądowało

20:02M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 27 KWIETNIA 2017

antybiotyk
choroba w domu się przeciąga i Niko był u lekarza i dostał antybiotyk ale chyba tylko dlatego, że udało nam się być u innej doktor niż ta prowadząca Synów, bo ta nasza przychodnia jest dziwna albowiem jest jedna lekarka na etacie, do której zapisuje się dzieci i właściwie tylko ona przyjmuje dzieci chore, bo do innych lekarek są tygodniowe kolejki.... no i oprócz tego, że jest zwyczajnie niemiła to ma chyba ambicje wyleczyć wszystkie dzieci witaminą C i nie jest to tylko nasze zdanie i jak kiedyś byliśmy u niej a Mikołaj wył z bólu ucha a ona marudziła nad wypisaniem recepty na antybiotyk to byłem bliski strzelenia jej w pysk :-(
można by zmienić przychodnie - niby łatwe ale nasza przychodnia jest na naszym osiedlu i idziemy tam na piechotę a następna w innej dzielnicy więc trzeba byłoby organizować transport, postać w korkach... więc cały czas siedzimy tutaj choć pomstujemy na w/w lekarkę...
poza tym serce mi pęka jak widzę chorego Nikodemka i współczuję mu, że tak szybko musi doświadczać złej strony życia :-(
19:55M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 26 KWIETNIA 2017

obietnica - rzecz święta
pomimo przenikliwego zimna (jak na kwiecień), lodowatego deszczu i faktu, że rozbiera mnie przeziębienie pojechałem na obiecane środowe kino z Miko :-)
film "Dzieciak rządzi" - bardzo fajny i godny polecania a ja oczywiście mocno się wzruszyłem, bo przesłanie filmu to miłość rodzinna i poczułem się bardzo szczęśliwy, że jest nas czwórka w domu :-)
19:39M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz