środa, 6 marca 2019

241

CZWARTEK, 16 SIERPNIA 2018

ufu ufu wypoczynek
wycieczka


jezioro


knajpa


znajomi


14:15M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 14 SIERPNIA 2018

wyjazd nad jeziora
... i ta najwspanialsza chwila gdy mogę zgasić silnik i odpalić browara ;-)


21:56M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 13 SIERPNIA 2018

poniedziałek
Mistrzostwa Europy
bardzo lubię lekkoatletykę a jak Polacy zdobyli aż 7 złotych medali i zajęli drugie miejsce w klasyfikacji medalowej to prawdziwy szał :-)
niestety za dużo zawodów nie pooglądałem, bo wolałem z Żoną siedzieć nad nocnym jeziorem niż przed telewizorem...
Quasar
jest mi bardzo przykro, bo zepsuł mi się domowy sprzęt do przeglądania Internetu, przyzwyczaiłem się bo służył 4 lata i był przy narodzinach Nikodema jako jedyny sprzęt umożliwiający zrobienie zdjęć tuż po porodzie więc tym bardziej szkoda :-(
cóż upuściłem go, bo mam dwie lewe ręce, cholera :-(

tęsknie...
za Mikołajkiem i tak sobie myślę, że normalne rodziny jeżdżą razem na wakacje a my byliśmy raz z Rodzicami i Miko a potem już nie chcieli z nami wyjechać, ciekawe dlaczego?


Nikodem
ale moja tęsknota to nic w porównaniu z cierpieniem młodszego Syna, wczoraj gdy Miko odjechał wył przez godzinę a dziś Żona zrobiła błąd i zadzwoniła przy Nikodemie do Miko więc znowu płaczom nie było końca :-(
spacer
ale jest jakiś plus tego wyjazdu, bo zrobiliśmy sobie we trójkę długi spacer i jakoś tak było nam lekko z jednym dzieckiem i paradowaliśmy sobie z Anią za rękę jak młode małżeństwo ;-)
tablet
jednak prawdziwym powodem spaceru była chęć kupienia nowego tabletu, bo lubię sobie w łóżku rano czy wieczorem popatrzeć - co tam słychać na świecie?

spożywka
nie mamy za dużo pieniędzy, szczególnie w tym wakacyjnym czasie i miałem wyrzuty sumienia, że kupuję "nie taką znowu potrzebną rzecz" ale i tak najgorsze jest jedzenie, bo potem na zakupach żarcie na dziś i jutro (no może starczy jeszcze na śniadanie w środę?) kosztowało 40% ceny tabletu :-(
16:10M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 12 SIERPNIA 2018

smutno mi
Mikołaj pojechał z dziadkami nad morze...
nie wiem co z sobą zrobić, bo martwię się podróżą i całym pobytem tam mojego ukochanego Syna :-(
12:18M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 11 SIERPNIA 2018

nie ma upałów
mógłbym zamarudzić, że pogoda męczyła w mieście a na wyjeździe jest zdecydowanie chłodniej ale tego nie zrobię, bo nie lubię upałów nawet na wsi a poza tym gdy żar nie leje się z nieba nad jezioro przyjeżdża mało ludzi i mamy plaże tylko dla siebie :-)


23:16M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 10 SIERPNIA 2018

pierwszy raz
... na rowerze wodnym :-)


15:40M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 09 SIERPNIA 2018

podróż
znowu zabrałem Chłopców nad jeziora :-)
a w podróży... nie ma roweru na dachu auta i ta sama trasa trzeci raz w krótkim czasie sprawia, że noga w aucie jakaś ciężka ;-)
no i miałem sytuację na drodze, że pomyślałem "chuj z tą moją arytmią serca, ważne aby przeżyć te chwile.." - ale aby była jasność, nie było w tym wyprzedzaniu mojej winy tylko kierowców cystern z Petry, którzy sądzą, że droga Warszawa - Płock należy tylko do nich :-(
a tu lista startowa przed wyjazdem ;-)


17:11M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 08 SIERPNIA 2018

choroba
dopadła mnie bardzo nieprzyjemna i bolesna przypadłość w postaci zapalenia dróg moczowych (oby to było to, bo podobne objawy ma rak prostaty) więc z trudem dostałem się do lekarza ale to był początek zmartwień albowiem pani doktor wysłała mnie na ekg i okazało się, że moja arytmia serca wróciła... i jestem załamany choć kardiolog przestrzegała mnie, że to może wrócić w każdej chwili ale przez 1,5 roku było dobrze więc chyba przesadziłem z graniem w piłkę lub nieustające upały coś zaburzyły w moim organiźmie, bo reszta aspektów życia przez ten czas się nie zmieniła...
dostałem skierowanie do szpitala ale przecież nie pójdę siedzieć na SOR 12 godzin, bo i tak mi tam raczej nie pomogą... muszę wymyślić coś innego..?
martwię się :-(
15:09M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 07 SIERPNIA 2018

rocznica
wygląda na to, że o naszej rocznicy ślubu pamięta jedynie Facebook, bo my nie ;-(
20:09M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 06 SIERPNIA 2018

Niesamowity świat Gumballa
od kilku tygodni ta bajka króluje w naszym domu i oglądamy codziennie po kilka odcinków, Mikołaj ją uwielbia ale reszta rodziny też lubi, bo postacie w bajce są wymyślone z dużą dawką humoru a same scenariusze są na tak dużym poziomie abstrakcji, że dorosły człowiek fajnie się bawi oglądając Gumballa a moim idolem jest oczywiście bezrobotny ojciec rodziny ;-)


21:43M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 05 SIERPNIA 2018

weekend
dwa dni i noc spędziliśmy u Teściowej, bo tam wiejski dom z ogrodem więc dla nas - mieszkańców bloku - to atrakcja :-)
tylko ten moment w sobotę wieczorem kiedy pozostaje tylko noc, ja, przyjemny chłód, grill, odgłosy wsi, muza z grajka i chęć całkowitego relaksu, bo Dzieci w łóżkach...
trwał jakąś minutę, bo przychodzi Mikołaj z wiadomością, że on bez taty nie uśnie i trochę żal było zostawić te zajadłe komary ale rano na dzień dobry usłyszałem "kocham cię tatusiu, dziękuje, że w nocy do mnie przyszłeś" więc misja weekend - udana :-)


20:34M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 03 SIERPNIA 2018

koniec tygodnia
godzina "W"
ze względu na upał nie chciało nam się jechać do centrum czy na Starówkę więc 1 sierpnia poszliśmy na główne skrzyżowanie na naszym osiedlu i bardzo się ucieszyłem i wzruszyłem, bo na 17.00 przyszło kilkadziesiąt osób z racami, flagami, dziećmi, WARSZAWA PAMIĘTA!
wysiadaj parówo
tak się chłopaki z Legii zwracali do kierowców na obcych rejestracjach co nas rozbawiło ale też tak uważamy, jesteś tutaj to szanuj nas i to umęczone Miasto!
eurowpierdol
Legia odpadła w 2 rundzie eliminacji LM z zespołem ze Słowacji, który ma budżet 10 razy mniejszy od nas a właściciel klubu z pewnością siebie mówi w telewizji, że trener ma pełne zaufanie zarządu po czym następnego dnia rano wywala go na pysk a na stanowisko mianuje kolejnego kolesia, który nie prowadził jeszcze klubu seniorskiego... zresztą to jest kuriozum na skale europejską, bo Legia od 1,5 roku gra praktycznie bez trenera, bo właściciel Miodulski zatrudnia facetów bez żadnego doświadczenia więc podejrzewam jakby w innym europejskim klubie działy się takie cyrki to też wszystko by się posypało :-(
Nawałka
śmieszyły mnie mrzonki o zatrudnieniu byłego selekcjonera ale ten się nie zgodził i woli bezrobocie niż pracę w Legii i wcale mu się nie dziwie, bo z takim właścicielem można sobie tylko spartaczyć CV a szanse na jakiś sukces są minimalne.
kuchnia
upał doskwiera więc przeniosłem swoją aktywność do kuchni, bo jest tu najchłodniej.

burze
upał doskwiera ale jak dwa razy w tym tygodniu obmyśliłem plan wycieczki komunikacją miejską i kilkukilometrowego spaceru powrotnego do domu to przychodziła burza i musieliśmy uciekać autobusem do domu więc nie pospacerowaliśmy :-(
biblioteka
przynajmniej udało mi się być dziś w bibliotece i ucieszyłem się bo dopadłem nową książkę Carrolla ale miałem wielką zagwozdkę, które książki Koontza czytałem a które nie? owszem tytuły tych wybitnych pamiętam ale ten autor sporo książek nasmarował więc musiałem losować co wypożyczę
komunikacja miejska
jechaliśmy w tym tygodniu siedmioma środkami komunikacji i niestety 4 do 3 wygrywa brak klimatyzacji co jest niezłym skandalem podczas takich temperatur!!
wyścigi resoraków
spacer się nie udał więc dzień stoi pod znakiem wyścigów, rano Chłopcy puszczali na zjeżdżalni i torze, popołudniu zrobiliśmy wyścig rodzinny, Miko wygrał :-)


18:24M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 02 SIERPNIA 2018

Iniemamocni 2
niestety nie mogę napisać nic pozytywnego o tym filmie, bo był za długi... co to za pomysł aby bajkę dla dzieci rozciągnąć na 126 minut? + reklamy czyli musieliśmy spędzić w kinie dwie i pół godziny, mnie bolał tyłek, Nikodem kręcił się krzesło - podłoga a Miko powiedział - " fajny ale trochę nudny"
tak więc największą atrakcją wyjścia było klimatyzowane centrum handlowe i długo nie chciało się wychodzić na ten upał co teraz panuje...
Niko za to znów dał próbkę swoich możliwości albowiem ukradł szminkę z Sephory a przecież nawet nie wchodziliśmy do tego sklepu ;-) oczywiście oddaliśmy fanta ale czułem się jak idiota, bo nie wiedziałem z jakiego sklepu to ukradł więc łaziliśmy i pytaliśmy czy mają taką szminkę w asortymencie :-)

16:27M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 01 SIERPNIA 2018

'44 PAMIĘTAMY
"CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM"


19:14M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 31 LIPCA 2018

rocznica
przez ostatni wyjazd nad jeziora umknęła nam rocznica naszego poznania się a to już 9 lat więc dla upamiętnienia tego dnia zdjęcie Ani z naszej pierwszej randki... bo to był bardzo ważny dla nas dzień i choć nie powiedzieliśmy tego głośno to po 30 kilkugodzinnym spotkaniu wiedzieliśmy, że ODNALEŹLIŚMY SIĘ i był oczywiście pierwszy pocałunek i noc w jednym łóżku :-)
17:08M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz