środa, 6 marca 2019

ARCHEO


dzień, który zaczął się marnie...
CZWARTEK, 07 MARCA 2019

u lekarza
niestety jestem częstym gościem przychodni pediatrycznej więc wchodzę jak do siebie i ogłaszam lekarzowi swoją diagnozę prosząc o konkretne recepty ale tym razem pani doktor mnie zaskoczyła, bo spytała czy chcę antybiotyk dla dziecka - odmówiłem ale to miła odmiana po starej lekarce, która Starszaka wyjącego z bólu na zapalenie ucha chciała leczyć witaminą c - bo pojawiła się nowa pani doktor, atrakcyjna w miniówce i długich nogach a ja w ciuchach rowerowych wyglądałem jak jakaś fleja :-(
10:05M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 06 MARCA 2019

zanim zniknie...
kopiuję bloga na inną stronę ale ponieważ nie znam się na tych wszystkich html'ach wybrałem prostacką metodę: kopiuj-wklej i nie mam pojęcia czy to będzie widoczne w Sieci tak jakbym sobie tego życzył?
kopiuję też bloga do worda aby mieć go na komputerze i serce mi się kraje jak widzę te wszystkie komentarze na blogu, których nie sposób ocalić...
chciałbym więc PODZIĘKOWAĆ SZANOWNYM CZYTELNIKOM za wszystkie wpisy a uzbierało się ich prawie trzy tysiące... były one dla mnie szalenie ważne, często pouczające lub przynoszące wsparcie a ja cały czas nie mogę uwierzyć, że GW skasuje je sobie ot tak :-(
nie mogę ocalić komentarzy więc przytoczę tylko jeden, bo jest dla mnie szczególnie ważny...
trzy tygodnie po śmierci mojej Siostry wszedłem na stronę blox z myślą o skasowaniu bloga, z którym nie miałem jeszcze więzi emocjonalnej, bo to był początek pisania ale przeczytałem poniższy komentarz i postanowiłem pisać dalej i tylko ja wiem jak mi to pomogło i jaką ważną częścią mojego życia się stało...
"Komentarze
GOŚĆ: , *.NEOPLUS.ADSL.TPNET.PL
2006/02/18 13:37:21
matko ale z ciebie pesymista.... 
zyj tym co bedzie a nie martwisz sie na zapas boshe to chyba nie jest dobre rozwiazanie zeby sie tak zamartwiac... 
ja tam bym sie raczej martwila w to ze nie piszesz juz dawno zadnych notek na blogu... 
co jest???????? ja ciagle czekam! 
i pozdrawiam:*   "
11:35M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz