wtorek, 5 marca 2019

180

PONIEDZIAŁEK, 26 PAŹDZIERNIKA 2015

wyniki wyborów
... są dla mnie szokujące, bo spodziewałem się wygranej PiSu ale nie sądziłem, że będzie ona tak zdecydowana, wręcz miażdżąca...
poza tym nie będzie lewicy w parlamencie tylko same prawicowo - narodowe ugrupowania...
ale się porobiło  w tym kraju i moim zdaniem nasze społeczeństwo już całkiem zidiociało... oj... nie podoba mi się to wszystko :-(
21:59M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
NIEDZIELA, 25 PAŹDZIERNIKA 2015

mecz
koledzy mnie wyciągnęli na ligę więc wysyłam Anie z Miko do rodziny a ja jadę na stadion...
choć po wczorajszych gościach i przed jutrzejszą pracą wcale mi się nie chce :-(
14:05M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

sobota
... była pełna wrażeń, bo pojechaliśmy na rodzinną przejażdżkę (24 kilometry) a potem wpadła do nas dwójka moich Przyjaciół i było jak zwykle bardzo sympatycznie i wesoło i nawet moja Ania dobrze się bawiła pomimo tego, że nie może pić alkoholu ale ja to się śmieje, że Przyjaciele to nie są żadni goście i trzeba się czuć tak jakbyśmy razem mieszkali i tak właśnie u nas jest... super, bez napinania się, stresu, ot tak po przyjacielsku ;-)
a teraz dziękuję Matce Boskiej (serio) że mogę to wszystko pisać, bo jak wracaliśmy z wycieczki było o włos od tragedii... jadę z Miko w foteliku szerokim chodnikiem, który dobrze znam bo to nasze stare osiedle, dojeżdżam do wylotu uliczki osiedlowej, widzę w oddali samochód ale wjeżdżam na skrzyżowanie i wtedy (wierzcie czy nie) doznałem zwolnienia czasu, całkiem jak w Matrix bo zdałem sobie sprawę, że ów samochód nie wyjeżdża normalnie, powoli z parkingu tylko pędzi prosto na nas....
i noga już z całej siły nacisnęła na pedał aby uciec ze skrzyżowania a ja w tym zwolnionym czasie spojrzałem sobie jakie mam przełożenia i zastanowiłem się czy ta siła jaka idzie w napęd da przyśpieszenie i choć nie znam się na fizyce to jak zobaczyłem ustawienie manetek humor mi wrócił, bo przełożenia były lekkie więc zaraz rower przyśpieszy i tak właśnie było ale Ania jadąca za nami powiedziała, że to były milimetry....
wróciłem do domu na nogach jak z waty, bo poczułem powiew tragedii.... samochód wyjeżdżający z osiedla hamował dopiero przed ulicą ale mi nie w głowie były awantury i jestem pod wrażeniem jak działa mózg w chwili zagrożenia.... ,
ale tak naprawdę było to takie przeżycie, że kurwa, ja pierdole... bo kiedyś raz w górach się bałem, bo wypadłem z trasy ale to nic w porównaniu z dzisiaj wiedziałem, bo wiedziałem, że mi nic raczej się nie stanie ale samochód jechał w Synaaaa.....


00:24M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 23 PAŹDZIERNIKA 2015

piątek
Wyborcza
nieźle... dziś na pierwszej stronie wywalili tekst, że w niedziele upadnie demokracja i takie tam złowrogie słowa ale w sumie nie wiem po co, bo ci co czytają Gazetę na PiS na pewno nie zagłosują...
sam jestem przerażony tym co się stanie w niedziele ale trzeba było aby Platforma lepiej rządziła :-(
wybory
mimo wszystko zastanawiam się czy na nich nie zagłosować, bo myślę że oddanie głosu na te startujące pojutrze partie psuedo-lewicowe jest szalenie ryzykowane, bo będą miały problemy z pokonaniem progu wyborczego i głosy naszej Rodziny się zmarnują...
ale z drugiej strony boję się, że ręka mi odpadnie jak postawie krzyżyk w rubryce PO
gotowanie
od nastania prawdziwej jesieni ciągnie mnie do kuchni i prawie codziennie coś gotuję, wczoraj golonki w kapuście, dzisiaj pizza i zacząłem się martwić tym faktem...
gotuje smakowicie więc potrawy zjada się z apetytem a kilogramów w końcu zacznie przybywać :-(
rower
zastanawiam się czy nie zespawać ramy w starym rowerze aby nim jeździć w zimę do pracy albowiem wtedy Cube nie zniszczyłby się w tę paskudną porę roku....
ale biję się z myślami, bo bardzo przywiązuje się do roweru, na którym jeżdżę i posiadanie dwóch wydaje mi się nieprzyjemne i zdradzieckie dla Cuba a poza tym nie chce mi się jechać na drugi koniec miasta, bo tak daleko ode mnie spawają ramy rowerowe....
18:42M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 22 PAŹDZIERNIKA 2015

prezent od Mamy
dla mnie oczywiście a nie dla Mikołaja ale zaczynam z Synkiem przerabiać moje ulubione komiksy a po za tym w takim razie muszę przestać wypominać rodzicielce o tym, że mi kiedyś wyrzuciła mnóstwo różnych komiksów i serię miesięcznika "Fantastyka", którego to miałem kolekcję z pchlich targów od pierwszego numeru...
no i nie byłbym sobą, gdybym nie wspomniał o tym, że Papcio Chmiel był moim absolutnym idolem ale w dorosłości okazało się, że popiera PiS :-(


18:10M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 21 PAŹDZIERNIKA 2015

przed wyborami
słuchamy codziennie rano w radiowej Trójce audycji wyborczych i jak dla mnie jest to konkurs - kto wymyśli największą bzdurę?
a mnie najbardziej rozwaliła partia Razem, o której myślałem jako o lewicowej alternatywie dla naszego establishmentu ale wysłali do radia jakąś głupią psitę, która moim zdaniem wraz z Kukizem stanowi absolutną czołówkę w wypowiadanych idiotyzmach :-(
no i jestem przerażony, bo naprawdę nie mam na kogo głosować???
17:13M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 20 PAŹDZIERNIKA 2015

przyjmować UCHODŹCÓW?
od tygodni media atakują tym tematem, atakują koledzy z pracy czy znajomi i niechętnie o tym piszę, bo uwłacza mi ta dyskusja a co najgorsze w ogóle nie rozwiązuje problemów Bliskiego Wschodu, których zresztą nikt nie potrafi rozwiązać od dziesięcioleci i nikt nie ma nawet na to pomysłu...
i owszem mam Rodzinę i tak... trochę się boję napływu ewentualnych fanatyków z bombami za pazuchą ale uważam, że..
NIE MA ŻADNEJ DYSKUSJI, TRZEBA PRZYJMOWAĆ UCHODŹCÓW, KONIEC I KROPKA!!!
podoba mi się nowy papież w tym temacie a obrzydza polska prawica ale to przecież normalka, bo kolejny raz polscy katole wiedzą wszystko lepiej i znowu jedzie im z pysków faszyzmem :-(
17:17M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
PONIEDZIAŁEK, 19 PAŹDZIERNIKA 2015

w poniedziałkowe poranki...
... tęsknię za starym mieszkaniem a właściwie za jego lokalizacją obok pętli autobusowej, bo mogłem dłużej pospać, myłem się tylko i w półśnie szedłem do autobusu, który zawsze na mnie czekał, zajmowałem ulubione miejsce i przez następne dwa, trzy kwadranse nie musiałem wpuszczać rzeczywistości pod powieki....
choć akurat dzisiaj - po pięciu dniach nie jeżdżenia - podróż na rowerze do pracy była wręcz obowiązkiem skoro walczę o 5 tysięcy kilometrów na dwóch kołach w tym roku ;-)
19:27M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 18 PAŹDZIERNIKA 2015

lampy
lepiej się dziś czujemy więc pojechaliśmy kupić oświetlenie do naszego mieszkania, bo od przeprowadzki żyjemy przy żarówkach... no i ubyło z konta 1200 zeta a poza tym nie obyło się bez dwóch sprzeczek o nasze gusta a i tak na koniec kupowaliśmy jak leci, bo ten model niedostępny, ten coś tam... a skończyło się zażenowaniem, bo spakowali nam te wszystkie lampy i żarówki a 5 metrów dalej przy kasie pani ponownie otwierała wszystkie te pudełka czy czegoś tam nie powsadzaliśmy aby ukraść? a jak zaczęła wyjmować z opakowania i sprawdzać każdą żarówkę czy się zgadza z pudełkiem to zrobiło mi się nieprzyjemnie :-(
takie rzeczy to w OBI...
16:41M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
SOBOTA, 17 PAŹDZIERNIKA 2015

rotawirus
od początku września mój organizm dzielnie bronił się przed wszelkimi zarazkami i chorobami na jakie cierpieli Syn z Żoną i miałem nadzieję, że i tak będzie z problemem żołądkowym na jaki zapadł w środę Mikołaj...
niestety dopadło mnie i normalnie umieramy dziś z Żoną a ja od lat nie byłem taki chory :-(
17:21M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 16 PAŹDZIERNIKA 2015

gorzej
jak Mikołaj biegnie się do mnie przytulać - tak jak dzisiaj rano - to znaczy, że się źle czuje... no i tak właśnie jest, zwymiotował śniadanie i na nic nie ma siły a ja po wczorajszym, dobrym dniu po cichu liczyłem na jakąś dalszą wycieczkę z Synkiem ale pozostaje siedzenie w domu, maraton Kuchennych Rewolucji i odstawienie głupiej homeopatii, bo to ją zaczynam podejrzewać o kłopoty żołądkowe Miko :-(
16:07M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
CZWARTEK, 15 PAŹDZIERNIKA 2015

wypoczywamy
Mikołaj zdecydowanie lepiej się dzisiaj czuje więc byliśmy na spacerze, placu zabaw i zakupach a teraz korzystając z wolnego dnia wyżyję się kulinarnie i ugotuję rosół, młodą kapustę i zrobię sałatkę jarzynową...
przyjemnie :-)
15:23M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 14 PAŹDZIERNIKA 2015

choroba
Miko od kilku dnia kaszle, ma katar i zapalenie spojówek, które na szczęście się poprawia ale dzisiaj zwymiotował śniadanie a gdy go odprowadzałem do przedszkola to porzygał się w szatni więc uznałem, że trzeba lecieć do lekarza i nawet sprawnie to poszło, bo zostaliśmy od razu przyjęci a ja dostałem trzy dni zwolnienia...
ale strasznie się martwię, bo jak wróciliśmy do domu Mikołaj tylko śpi i wymiotuje a mi serce się kraja jak patrzę na biedną Synciulinkę :-(


11:41M.1974
LINK KOMENTARZE (3) »
WTOREK, 13 PAŹDZIERNIKA 2015

upc & canal +
ODRADZAM, bo jestem niezadowolony, dekoder upc zawiesza się co jakiś czas i ogólnie wolno działa a moje reklamacje przynoszą krótkotrwały skutek, niestety kasy żądają sporo za swoje usługi..
canal + to z kolei propozycja dla maniaków piłki nożnej a interesujących filmów na tej platformie jest tyle co kot napłakał i ja niby lubię piłkę ale w wykonaniu Legii i Reprezentacji gdy komuś kibicuję a inne mecze interesują mnie średnio, nie mówiąc już o innych dyscyplinach sportu :-(
18:41M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
PONIEDZIAŁEK, 12 PAŹDZIERNIKA 2015

oby tak właśnie było
"... Ona mówi: 
Problem jaki masz, jest w Twojej głowie gdzieś
A jeśli ktoś bliski nam odchodzi nagle, wiedz
To tylko podróż jest
Z ciemnych pokoi do
Ogrodów i ciepłych plaż
Wysokich gór i palm..." Fisz
20:15M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz