środa, 6 marca 2019

253

PONIEDZIAŁEK, 18 LUTEGO 2019
moje ostatnie książki
rewelacja:



lekkie rozczarowanie:



niezłe ale zbyt drastyczne:




nowości edukacyjne: 



12:49M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
NIEDZIELA, 17 LUTEGO 2019
opcje na niedziele
opcja pierwsza - Żona jedzie sama do swojej rodziny ale niedziela to przecież family time...
opcja druga - jedziemy tam całą rodziną i się wynudzę :-(
opcja trzecia - najbardziej atrakcyjna, Żona jedzie z Chłopcami a ja zostaje w wolnej chacie :-)
znam siebie i wiem, że jestem miękką bułą i po pierwszej godzinie euforii zacząłbym tęsknić i się denerwować, że zdarzy się jakiś wypadek więc oczywiście wybrałem nudę zamiast nerwów...
19:57M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
SOBOTA, 16 LUTEGO 2019
powiew wiosny
zrobiło się cieplej więc pojeździłem na rowerze (25 km) a potem spotkałem się z rodziną w innej dzielnicy i posiedzieliśmy nad stawami a Chłopcy szaleli na placu zabaw... powrót do domu to długi spacer (8 km) z przystankiem na obiad w restauracji.... wspaniała sobota :-)

22:29M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 15 LUTEGO 2019
osiedlowo, spacerowo...

18:13M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 14 LUTEGO 2019
wspaniałe walentynki
oczywiście nie chodzi mi o to wieśniackie święto zakochanych (choć Żona dostała rano prezent) ale o dzień z Chłopcami...
rano pojechaliśmy do dentysty - martwiłem się, bo Starszakowi nie odrasta ząb jedynka i byłem wielce zaskoczony, że "na NFZ" czekaliśmy tylko trzy dni i z zębem jest ok a Miko dostał fluoryzacje - potem poszliśmy na plac zabaw, spacer, następnie połaziliśmy po centrum handlowym, przenieśliśmy się autobusem do biblioteki a potem poszliśmy do muzeum (było rewelacyjnie albowiem wstawili nowe eksponaty) i po zakupach skończyliśmy na placu zabaw pod blokiem... HAPPY :-)
ps: żeby to wszystko nie wyglądało tak słodko to dodam, że na tych moich wycieczkach nie jest tak całkowicie różowo, bo Nikodem awanturuje się co kilka minut o wszystko co mu się nie podoba a grzeczniuch Starszak często podjudza Małego a dzisiaj prześladował go poprzez zasypywanie piaskiem na placu zabaw i moja Żona mówi, że nie dałaby rady sama robić takich wycieczek z Dziećmi ;-)
ps2: kocham Żonę i kupiłem jej z Chłopcami na spacerze drugi prezent... najtańszy smar do roweru a Małżonka ucieszyła się jak wariatka i było tak jakoś wzniośle i melancholijnie, bo nasza Miłość rozpoczęła się od roweru więc walentynkowo nasmarowałem jej łańcuch :-)
ps3: dziś mija rok od kiedy siedzę w domu z młodszym Synem i z pewnością był to najfajniejszy rok w moim życiu, który pewnie się nie powtórzy o ile nie poszczęści mi się w lotto ;-)




19:06M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 13 LUTEGO 2019
Lego Przygoda 2
wczoraj w telewizji obejrzeliśmy "jedynkę" a dziś w kinie "dwójkę" i nie wiemy, która część lepsza, bo oba filmy rewelacyjne :-)
niby te bajki to jeden długi product placement ale jak świetnie zrobiony... wartka akcja, błyskotliwe dowcipne dialogi i ciekawa fabuła, na pewno ścisła czołówka najlepszych filmów dla dzieci, ever :-)

18:34M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 12 LUTEGO 2019
gramy
minęło 1,5 miesiąca od kupienia playstion i spostrzeżenia są następujące:
  • mamy już 17 gier :-)
  • ale ja jestem beznadziejny w grach i zwykle przegrywam z Żoną i Synem w wyścigach samochodowych :-(
  • jakieś trudne te gry... na przykład kupiliśmy strzelankę i utkneliśmy w pierwszej misji, bo zabija nas snajper wroga i nijak nie można tego obejść.
  • Fifa jest jednak nudna, bo jak się człowiek wprawi to wygrywa każdy mecz jak chce i nie wiem po co kupiłem dwie gry "13" i "17"... tzn wiem, bo była promocja ale Fifa 17 od miesiąca leży wciąż zafoliowana.
  • bo kiedy ja mam niby grać? jak Dzieci wreszcie usną to i ja padam na twarz...
  • kupiłem sobie grę strategiczną (niestety na PS nie ma gier typu Sim City) i zapowiada się świetnie, budowa kosmicznego imperium, walka z obcymi ale leży od dwóch tygodni, bo boję się ją odpalić aby nie okazać się kompletnym kretynem :-(
  • za to jedna gra jest świetna - Rayman - możemy grać w nią rodzinnie we trójkę i ma piękną grafikę, ciekawe poziomy a my mamy wspaniałą zabawę :-)
11:56M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 11 LUTEGO 2019
chorowity poniedziałek
... po północy temperatura u Starszaka zaczęła gwałtownie rosnąć, wpadł w dreszcze i majaczył więc przestraszyłem się nie na żarty i do 3 w nocy zbijałem gorączkę...
rano poszliśmy do lekarza i podobno nic strasznego się nie dzieje ale chory Mikołaj jest zawsze trochę przerażający, bo u niego stan podgorączkowy sprawia, że leje się przez ręce... całkiem inaczej niż młodszy Syn co biega i skacze nawet jak ma 39 stopni temperatury...


18:35M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 10 LUTEGO 2019
weekend
w sobotę poszliśmy na długi spacer...
chyba zbyt długi, bo dziś Starszak się rozchorował :-(





13:32M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
PIĄTEK, 08 LUTEGO 2019
fajny piątek



20:04M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 07 LUTEGO 2019
foto
księżyc


kościół


niebo


18:09M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 06 LUTEGO 2019
tekst & foto
Starożytni kosmici
pisałem o tym, że podoba mi się ten paranaukowy serial ale teraz podoba mi się jeszcze bardziej albowiem starszy Syn zaczął go ze mną oglądać wiec nie ma nic fajniejszego przed snem jak wspólne oglądanie opowieści o Ufokach ;-)
"Jestem tatą"
od jakiegoś czasu czynnie uczestniczę w grupie na FB i często jest nudno, banalnie i schematycznie ale czasem zdarzają się interesujące dyskusje a poza tym fajnie poczytać jak wychowanie wygląda w innych rodzinach... dziś rozwalił mnie koleś, który opisał swoje dwuletnie dziecko, że śpi w godzinach 21-24 i 7-13 więc czasem można się fajnie pocieszyć, że moi Chłopcy nie są tacy źli ;-)
szklanki
Żonka zbiła moją ostatnią szklankę z herbem klubu i byłem zły ale odkupiła 4 a do tego dostałem kolejnych 6 kufli od kolegi więc złocisty trunek znów może płynąć strumieniami ;-)


nowe noże
już widzę jak się z Żoną kaleczymy, bo nie jesteśmy przyzwyczajeni do ostrych przedmiotów ;-)



przedszkole
cóż... artystą to Syn raczej nie zostanie...


karty
zakup na długie zimowe wieczory...


17:42M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 05 LUTEGO 2019
ile jeszcze tej zimy?

10:43M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 04 LUTEGO 2019
wolny poniedziałek
dziś rano padał śnieg więc miałem pretekst aby zrobić sobie wolny dzień z Chłopcami :-)
po śniadaniu pojeździliśmy autem albowiem jest mniejszy ruch ze względu na ferie a ja chciałem zobaczyć nową ulicę, którą wybudowali na Dzielni...potem udaliśmy się na spacer, plac zabaw i do centrum handlowego gdzie zakupiłem sobie fajną koszulkę za 15 zeta w Pepko a Chłopcy wybrali sobie zabawki choć to jest nierozsądne, bo Synowie nieźle obłowili się w weekend u dziadków ale co mi tam... lubię rozpieszczać Chłopaków... i spędzać z nimi takie fajnie dni...



16:51M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 03 LUTEGO 2019
weekend



20:22M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz