wtorek, 5 marca 2019

196

CZWARTEK, 11 SIERPNIA 2016

mój Mikołajek
ja - co dzisiaj robiłeś cały dzień jak byłem w pracy?
M - czekałem
LINK KOMENTARZE (1) »
ŚRODA, 10 SIERPNIA 2016

deszcz
nie powiem... jest to jakaś pociecha, że pada od trzech dni jak jesteśmy już po urlopie ;-)

20:29M.1974
WTOREK, 09 SIERPNIA 2016

rzeczywistość
... śmierdzi spalinami, obrzydza hałasem, zabija pracą, nudzi placem zabaw i niemiłosiernie irytuje brakiem otwartych przestrzeni z urlopu :-(
ale spoko, dzisiaj jest losowanie lotto ;-)
19:44M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
NIEDZIELA, 07 SIERPNIA 2016

żegnaj lato na rok
"serce gryzie nostalgia a duszę ścina lód..."

17:01M.1974
SOBOTA, 06 SIERPNIA 2016

znajomość
mam Czytelnika mojego bloga, z którym spotkałem się w zeszłym roku w tzw realu i powiem szczerze, że dziwnie się czułem przed tym spotkaniem albowiem piszę tutaj dosyć szczegółowo i intymnie o moim życiu... ale było bardzo sympatycznie więc spotkanie powtórzyliśmy w tym roku a wczoraj poznały się nasze rodziny i znowu było szalenie miło więc można uznać, że powstała nowa znajomość :-)
dzięki Erni ;-))
11:26M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
PIĄTEK, 05 SIERPNIA 2016

ognisko
dawno nie robiliśmy ogniska z Małżonką i wczoraj poczułem się jak za starych czasów, bo paliliśmy ogień do drugiej w nocy i była szalenie fajnie, bo ogień sam w sobie jest żywiołem wręcz magicznym a jak dochodzą do tego przyjemne rozmowy z Ukochaną to robi się wspaniały wieczór…
tylko, że szybko tego nie powtórzymy albowiem siedzenie do takiej godziny mając czteromiesięczne dziecko nie jest najlepszym pomysłem ;-)

23:29M.1974
CZWARTEK, 04 SIERPNIA 2016

rower
zauważyłem, że im mniej się jeździ na rowerze to tym mniej się chce dalej jeździć, bo na Kaszubach przejechałem raptem100 kilometrówa tutaj jestem od soboty i zrobiłem tylko dwie przejażdżki (24,29 km) ale nie chce mi się rozstawać z Rodziną, bo jestem naprawdę szczęśliwy spędzając tyle czasu z Synami :-)
ale za to Żonka jeździ, bo codziennie dostaje wychodne na trzy godziny i choć nie zawsze jej się chce to i tak przejechała więcej kilometrów ode mnie na tym urlopie…
22:56M.1974
ŚRODA, 03 SIERPNIA 2016

choroby
mój Syn od kiedy poszedł do przedszkola okropnie choruje ale nic to w porównaniu z synem rodziny, która była u nas na chrzcie. widziałem tego chłopca ze dwa lata temu i już wtedy było widać, że źle się rozwija ale teraz te wady genetyczne strasznie się powiększyły i to dziecko w wieku 6 lat już ledwo chodzi więc ten widok jest naprawdę przerażający a najgorsze, że lekarze nie potrafią nic na to poradzić a ja od niedzieli wciąż mam przed oczami widok tego powykręcanego chłopca i aż mnie coś ściska w środku…
modlę się aby Nikodem rozwijał się prawidłowo po tym przyduszeniu podczas porodu i martwię się o moją Mamę i jej chorobę, bo Mama jest twardzielem i udaje, że wszystko jest ok. ale widzę, że jest zmęczona i źle się czuje a to przecież dopiero początek chemioterapii…
23:48M.1974

12:53M.1974
NIEDZIELA, 31 LIPCA 2016

chrzest & choroba
śpię tutaj z Mikołajem i w nocy obudził się z płaczem, że boli go ucho więc utuliłem Synka i usnął ale rano obudził się z gorączką więc moja nieoceniona Mama załatwiła wizytę u lekarza co w niedzielny poranek nie jest takie proste… no i Miko ma znowu zapalenie ucha i chore gardło… załamka :-(
chrzest za to udał się znakomicie, bo tutaj na wsi byliśmy tylko my do chrzczenia więc ceremonia w kościele wyglądała bardzo uroczyście i naprawdę się wzruszyłem, bo u Mikołaja w mieście chrzest to była zwykła masówka…
przyjęcie po mszy wypadło znakomicie choć ja nie przepadam za takimi imprezami ale goście stawili się w komplecie, restauracja była bardzo fajna a atmosfera spotkania przyjemna…
a wszystko zorganizowali moi kochani Rodzice, dziękujemy ;-)
choć teraz się odgrażają, że my mamy się zając komuniami Synów…

23:15M.1974
LINK KOMENTARZE (3) »
SOBOTA, 30 LIPCA 2016

z jezior na jeziora
jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że skończyliśmy pobyt na Kaszubach, bo dalej takiej gonitwy to byśmy nie wytrzymali, pobudka o 9 rano, śniadanie, pomost, jezioro, oddzielne wycieczki rowerowe a potem wycieczka samochodowa do jakiejś atrakcji, kolacja w knajpie, powrót po zachodzie słońca a potem jeszcze biesiadowanie do późna ze znajomymi… uf męcząco ;-)
ale ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel w porządku, pyszne śniadania w cenie pokoju, darmowe animacje dla dzieci i dorosłych, przyjemne jezioro tylko trochę ciasno na terenie ośrodka, bo domek obok domku ale jakoś tłoku nie było…
Szwajcaria Kaszubska zachwyciła nas swoją urodą a do tego mają świetną infrastrukturę turystyczną więc jest co robić a na rower sporo fajnych tras musiało zostać na inny raz…
Mikołaj był przeszczęśliwy bawiąc się z innymi dziećmi a Nikodem był grzeczny i też wyglądał na zadowolonego…
a my teraz u Rodziców musimy wypocząć po kaszubskich atrakcjach :-)
23:10M.1974
PIĄTEK, 29 LIPCA 2016

przygoda
pomimo złych prognoz pogody przedłużyliśmy pobyt i w sumie prognozy sprawdziły się połowicznie a przygoda zaczęła się jak pojechałem na wycieczkę rowerową z Miko w foteliku...
no i przyjemnie sobie wycieczkujemy aż zajechaliśmy w jakieś lasy z dala od cywilizacji i w tym samym momencie skończyła się droga, która w/g mapy miała nas doprowadzić do kwatery oraz rozpętała się wielka burza więc przestraszyłem się nie na żarty i włączył mi sie instynkt ojcowski więc gnałem na rowerze jak szalony i myślałem że mi serce wyskoczy ale jak najszybciej musiałem dotrzeć do jakichkolwiek zabudowań co w końcu się udało, bo wbiliśmy się na jakieś podwórko i schroniliśmy się w garażu ale byliśmy cali mokrzy a Mikołaj wpadł w telepotanie z zimna i strachu więc ja bezczelnie przeszukałem obcy garaż i znalazłem stary ręcznik i sztormiak w które to rzeczy ubrałem Synka i wtedy mogłem sie uspokoić, że jesteśmy bezpieczni...
nie było tam zasięgu aby Żona przyjechała po Miko więc najgorszą burzę przeczekaliśmy a potem ukradłem (pożyczyłem, bo przecież wieczorem zawieźliśmy rzeczy autem) sztormiak i wróciliśmy do hotelu pełni emocji a przez cały tydzień padało tylko ten jeden raz ;-)

23:55M.1974
CZWARTEK, 28 LIPCA 2016

miłość & pogoda
jestem wspaniale rozczulony albowiem te kilka dni z Synami przepełnia mnie niesamowitym szczęściem...
Nikodem jest już na tyle rezolutny, że można z nim pogadać a raczej do niego ale słucha i próbuje odpowiadać ;-)
a Mikołaj jest najwspanialszym Dzieckiem na świecie, pięknie bawi się w jeziorze lub z innymi dziećmi ale i tak wciąż sprawdza gdzie jest tata i dziś nie chciał nawet iść na animacje dla dzieci, bo jak to słodko określił - kocha tatę i chce wszędzie być z tatą:-)
tylko pogoda się psuje i jutro ma padać cały dzień więc nasz plan wydłużenia pobytu spalił na panewce a raczej utonął w deszczu...
12:14M.1974
ŚRODA, 27 LIPCA 2016

rowery
wreszcie wyskoczyliśmy na rowery, Żona na dwie a ja na godzinę, bo w ogóle mi się nie chciało albowiem Mikołaj prawie się popłakał, że tata gdzieś sam jedzie więc jutro jeśli pojadę to tylko z nim co będzie ciężkie, bo teren mocno pofaudowany...
a tak w ogóle to żałuję, że zabraliśmy rowery, bo co to za przyjemność jeździć oddzielnie i na ten krótki czas - pięć noclegów, mogliśmy sobie je darować szczególnie, że podróż z nimi po autostradzie jest okropnie nudna...