środa, 6 marca 2019

221

CZWARTEK, 12 PAŹDZIERNIKA 2017

jeziora
wprosiliśmy się trochę na działkę do Rodziców, bo tu trwa remont ale dla nas to nic strasznego, bo liczą się jeziora...
ale podróż to już jest coś strasznego... korki na autostradzie to już dla nas norma ale jeśli ta autostrada nie jest wydolna w godzinach 12-13 to co to będzie za rok, dwa lata?
a potem zjeżdżam z autostrady a tam rondo w remoncie i jedyny tor jazdy to południe i ja na szczęście trochę znam te mazowieckie drogi więc nadrobiłem drobne 70 kilometrów ale przynajmniej wiedziałem gdzie jestem, bo bywałem tam na rowerze ale dla innych kierowców może być to problem albowiem oznaczenia objazdu właściwie nie istnieją a ja jestem w szoku, bo to kluczowe rondo w regionie a tam stoi jedna maszyna, która nie działa ale pilnuje jej kilku facetów jarających szlugi za zakazem wjazdu...
i trochę mi szkoda straconego czasu i pieniędzy na paliwo ale dojechaliśmy szczęśliwie i przywitaliśmy się z jeziorem więc jest git ;-)
22:19M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 11 PAŹDZIERNIKA 2017

Blade Runner 2049
szedłem do kina z mieszanymi uczuciami, bo stary Blade Runner to było arcydzieło i film kultowy...
no i moje najgorsze przypuszczenia się sprawdziły, słaby scenariusz, kiepska gra aktorska, fabuła nie wciąga ani nawet niezbyt interesuje widza a cała opowiedziana historia zakrawa na kpinę... i co z tego, że film ma fajny klimat, podobny do pierwowzoru jak jest zwyczajnie nudny i 3 godziny spędzone w kinie to mordęga :-(
powinno być jakieś prawo zabraniające dotykania się do klasycznych, wielkich filmów ;-(
20:28M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
WTOREK, 10 PAŹDZIERNIKA 2017

zwolnienie
chora noga w nowoczesnym gipsie za 200 złotych nie boli więc wczoraj przejechałem się na rowerze aby oddać książki do biblioteki oraz kurtkę zimową do krawca, bo zwlekałem cały rok z naprawą zamka... i całą poprzednią zimę chodziłem w rozpiętej katanie i dałem radę ale podobno teraz idzie zima stulecia? :-(
potem wspólnie odebraliśmy Mikołaja i poszliśmy do następnych dwóch bibliotek gdzie musiałem zapłacić 4 złoty kary - pierwszy raz w życiu, wrrr...
dziś odebraliśmy Starszaka wcześniej i pojechaliśmy robić ognisko i było super, bo w tygodniu nasza ulubiona podmiejska polana jest całkiem pusta, Niko bawił się świetnie a Miko też nie najgorzej, bo wcześniej odebraliśmy z paczkomatu zakupione resoraki i jeszcze nie wiemy jak jeżdżą ale wyglądają pięknie a to oryginały z lat siedemdziesiątych więc moje stare auta witały "nowych" z szacunkiem ;-)




21:02M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 09 PAŹDZIERNIKA 2017

jedziemy na Mundial :-)
po 12 latach przerwy Reprezentacja Polski zagra na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej i naprawdę jest co świętować, bo to wielki sukces dla polskiego sportu... choć we wczorajszym meczu było bardzo nerwowo w drugiej połowie spotkania ale wszystko dobrze się skończyło a mi zaczyna się marzyć jakiś medal na wielkiej piłkarskiej imprezie, bo chciałbym aby Polska nawiązała do sukcesów jakie pamiętam z dzieciństwa...


19:42M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
NIEDZIELA, 08 PAŹDZIERNIKA 2017

Nikodemus
moi Synowie mają tylko jedną wspólną cechę - obaj są piękni :-)
wszystko inne maksymalnie ich różni i pisząc 4 lata temu o tym, że Miko jest aktywnym dzieckiem to nie miałem pojęcia co to jest aktywne dziecko, bo dopiero mając Nikodema wiem co to znaczy i nie jest to fajne, bo młodszy Syn nie da odpocząć nawet na sekundę, nie poogląda bajek, nie pobawi się sam, tylko wciąż i wciąż rozrabia... a najgorsze są noce i wieczory, bo Niko ma wielkie, nieustające problemy z usypianiem i spaniem i dręczy nas tak już półtora roku :-(
na szczęście Niko ma też zalety, bo jest rezolutny i moim zdaniem więcej rozumie i więcej gada niż Miko w podobnym wieku, bywa kochany i słodki... ale największym jego plusem jest chęć jedzenia i doszło do tego, że mały zjada czasem więcej pożywienia niż Mikołaj i potrafi sam zjeść obiadek czego nie udało się na razie osiągnąć z Pierworodnym...


16:34M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
SOBOTA, 07 PAŹDZIERNIKA 2017

Auchan
postanowiliśmy dzisiaj nic nie robić a więc pojechaliśmy na nudne zakupy do hipermarketu i znowu wydaliśmy przerażającą ilość pieniędzy :-(
ale kupiliśmy wspaniałą rzecz - tor dla resoraków i po powrocie ze sklepu jak tylko Niko poszedł spać zrobiliśmy wyścigi i rezultaty były olśniewające, autka pięknie jeżdziły a zawody wygrał mój Garbusek z dzieciństwa więc jestem więcej niż zadowolony a Miko wcale nie był zły, że wygrałem wyścig :-)



19:35M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
PIĄTEK, 06 PAŹDZIERNIKA 2017

SOR i wspaniały piątek
jak już pisałem dokuczała mi noga i dziś rano postanowiłem iść do lekarza albowiem przestraszyłem się iż dalsze zaniedbanie zrobi mi krzywdę i już wczoraj wydzwoniłem prywatne przychodnie, bo panicznie bałem się wizyty na SORze, że będę długo czekał, bo średnia czekania w tym mieście na oddziałach ratunkowych to 8-10 godzin - ale prywatna wizyta ze skręconym stawem skokowym to koszt 500 - 700 PLN !!!
więc pojechałem na SOR, Ania odprowadziła Miko do przedszkola i zawiozła mnie autem do szpitala a tam jak zwykle, szybka rejestracja a potem czekanie... zabrałem ze sobą trzy gazety, tablet, dwa grajki mp3, książkę, kanapki i 2,5 litra picia ale wypiłem z pół litra wody i kilka minut poczytałem o sporcie, bo w szpitalu wszystko szło bardzo sprawnie i nie wiem czy wybrałem taki dobry szpital (Śródmieście) czy miałem szczęście (czas i miejsce) ale załatwili mnie w półtorej godziny i byłem w szoku bo teraz nie zakładają gipsu ale każą kupić usztywnienie - drogo, bo takie coś kosztuje 200 złotych ale od miłej pani w sklepie dowiedziałem się, że jak wrócę do szpitala i zdobędę zaświadczenie od lekarza to mi zrefundują 80% więc na to liczę i jestem zadowolony, że nie mam gipsu... a po załatwieniu potrzebnych spraw w pracy wracając do domu poczułem się taki szczęśliwy, że latałem na chmurce, bo mam dwa tygodnie zwolnienia i ten czas poświęcę Chłopcom i szalenie się cieszę na te dni :-)
popołudniu poszliśmy razem odebrać Miko z przedszkola, zrobiliśmy rodzinny spacer, zakupy a po powrocie wyścigi resoraków, który znowu... wygrała Żona i kurcze zachowaliśmy się okropnie jako rodzice, bo przekonaliśmy Mikołaja, że to pewnie on puścił ten samochód, bo już zaczynał płakać i posunęliśmy się pierwszy raz do kłamstewka, bo Ania wciąż i wciąż wygrywa i ja sam nie rozumiem jak ona to robi? a jaka to przykrość dla dziecka... podejrzewam, że Małżonka ma jakąś moc... i w sumie... to wiele by tłumaczyło w naszym życiu ;-)



19:51M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 05 PAŹDZIERNIKA 2017

czwartek
Żona poszła dziś do pracy na jeden dzień, na próbę a Nikodem został na 9 godzin z babcią i był podobno bardzo grzeczny :-)
mnie niestety wciąż boli noga i nie wiem co z tym robić? :-(
poza tym przyjemnie oglądało się zwycięstwo Polski w meczu z Armenią w eliminacjach do Mundialu i na fali tej euforii zamówiliśmy w Internecie z Miko 4 resoraki za szaloną sumę 90 złotych...
21:27M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
ŚRODA, 04 PAŹDZIERNIKA 2017

poranki
jak widać dla tych, którzy idą do przedszkola i pracy poranki są ciężkie :-(
dla tych co zostają w domu sprawa wygląda lepiej ;-)


18:08M.1974
LINK KOMENTARZE (1) »
WTOREK, 03 PAŹDZIERNIKA 2017

moja lewa stopa
nie jest to niestety wpis o słynnym niegdysiejszym filmie ale prozaicznie o mojej nodze...
otóż w nocy obudził mnie ból i dziś cały dzień ledwo łaziłem a ból przypomina skręcenie, martwię się bo w sierpniu miałem podobną sytuację tylko wtedy tak nie bolało ale kontuzja też wydawała się bez przyczyny...
zobaczymy co będzie jutro..? ale jak myślę o wizycie na SORze to mi słabo :-(
19:46M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PONIEDZIAŁEK, 02 PAŹDZIERNIKA 2017

Niko w pracy
dziś musiałem zabrać młodszego Synka do roboty, bo Żona miała rozmowę kwalifikacyjną o pracę (pierwsze koty za płoty) i niestety Nikodem nie jest ani taki grzeczny, ani taki do mnie podobny jak Starszy... ale spokojnie daliśmy radę a największy stres to była jazda rowerem po centrum miasta z Niko w foteliku...
19:26M.1974
LINK KOMENTARZE (2) »
NIEDZIELA, 01 PAŹDZIERNIKA 2017

śniadania
kiedyś nie jadałem śniadań w ogóle a teraz uwielbiam te weekendowe, bo zawsze staram się przyrządzić coś smacznego dla Żonki ;-)


15:08M.1974
LINK KOMENTARZE (3) »
SOBOTA, 30 WRZEŚNIA 2017

w lesie
sobotę poświęciliśmy na lenistwo a potem spacer w podmiejskim lesie i było przyjemnie a Chłopcy dobrze się bawili :-)




20:12M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
PIĄTEK, 29 WRZEŚNIA 2017

kablówka
cóż... nie udało się zmienić operatora, bo po wymówieniu umowy zadzwonili i obniżyli cenę 30pln/miesiąc oraz dodali drugi dekoder do sypialni więc się zgodziłem z pewną ulgą, bo odpadło zmienianie operatora i oddawanie dekoderów...
wpis jest jednak o tym, że zrezygnowałem z Canal+ co oznacza rezygnację z oglądania Legii Warszawa i jeśli mam być szczery to źle mi mi z tym ale słowa zapisane wcześniej na blogu to słowa zobowiązujące... trudno mi się z tym pogodzić i nie wiem jak to będzie, bo przyzwyczaiłem się do oglądania Legii przynajmniej raz w tygodniu... poza tym martwię się o Synów - bo co to za ojciec ze mnie - co piłki nie ogląda? i co z integracją z Miastem..? chyba będę musiał z Chłopcami chodzić na stadion aby wiedzieli skąd są..?
aby mieć coś z życia zakupiłem pakiet HBO i wiem, że tam nie ma szału bo podobnie jak w Canal tłuką te same filmy miesiącami ale fakt jest taki, że oglądamy filmy tylko z nagrywarki i 19 na 20 filmów jakie zobaczymy to te z telewizji dodatkowo płatnej, bo w zwykłej wciąż i wciąż lecą "odgrzewane kotlety"...
21:37M.1974
LINK DODAJ KOMENTARZ »
CZWARTEK, 28 WRZEŚNIA 2017

seriale
zastanawiam się skąd ludzie mają czas na oglądanie seriali a muszą mieć, bo tych produkcji są setki we wszystkich kanałach...
a my raz na jakiś czas próbujemy oglądać jakiś serial... a tym razem trafiło na produkcję polecaną przez Gazetę ale tylko w jednym recenzent miał rację, są ładne widoki Kazimierza Dolnego a reszta to żenada, scenariusz, gra aktorska, fabuła i starczyło nam cierpliwości tylko na dwa odcinki i cały czas mamy tylko jeden serial, który jest nadal kręcony i go lubimy (Teoria Wielkiego Podrywu) a na następną próbę obejrzenia czegoś nowego trzeba będzie poczekać, bo chwilowo mam dość :-(
21:59M.1974
LINK KOMENTARZE (4) »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz