wtorek, 29 października 2019

telewizja

Belfer 2

scenarzyści nieźle pojechali po bandzie w tym serialu i brakowało tylko kosmitów, a szkoda, bo przynajmniej byłoby zabawnie a tak wyszło żenująco głupio ale mam ostateczną nauczkę - koniec z polskimi serialami na zawsze!

Bękarty

przypadkowo trafiłem na ten film i uważam, że jest genialny, mega-super śmieszny i wzruszający zarazem, polecam :-)

Big Brother 2

z pewną dozą zainteresowania obejrzałem pierwszą serię i zacząłem oglądać drugą ale jak wróciłem do pracy to szkoda mi na to czasu i Żona sama patrzy w telewizor.

Zabijanie na śniadanie

na wczorajszy zły humor obejrzałem ten stary film i bardzo mi pomógł choć znam każdą scenę na pamięć...

Teoria wielkiego podrywu

to chyba najważniejszy serial w moim życiu, bo zacząłem go oglądać gdy poznałem Małżonkę i tak przez 10 lat... a wraz z serialowymi bohaterami wzięliśmy ślub, urodziliśmy dzieci i niestety serial się skończył i bardzo żałuję, bo był inteligentny, zabawny i niesztampowy... trochę jak "Przyjaciele" ale ich oglądałem w niepasującym do fabuły okresie mojego życia ;-)

czas

prawda jest taka, że powrót do pracy niszczy życie osobiste i z łezką w oku wspominam wieczory gdy robiłem sobie maratony filmowe do 3 w nocy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz