piątek, 14 czerwca 2019

dzień nad jeziorem

... i moje uwagi:

  • Nikodem jest chojrakiem i pływałby na kółku po całym jeziorze więc pilnowanie go jest lekko uciążliwe :-(
  • Mikołaj jest wspaniałym dzieckiem i odwala całą robotę, bo holuje brata do brzegu :-)
  • na plaży powinien być nakaz leżenia, bo osoby stojące zasłaniają mi Synów w kąpieli...
  • zabieranie okularów przeciwsłonecznych na czubku głowy do zabaw z dziećmi w wodzie nie jest dobrym pomysłem, bo można je zgubić ale i tak po tej stracie jestem z siebie szalenie zadowolony albowiem przed wyjściem z domu dopadła mnie myśl - "po co brać na plażę okulary od optyka jak można wziąć te z Biedry za 10 zeta" :-)
  • popołudniu dołączyła do nas Żona i z ulgą mówię do niej "popilnuj Chłopców a ja odpocznę"... ale i tak patrzyłem z uwagą, bo woda jest niebezpieczna gdy jest dużo kąpiących....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz