środa, 10 lipca 2019

rzeczywistość powakacyjna

Platforma Obywatelska to CHUJE

zjeby, skurwysyny, szmaty, oszuści, debile - przynajmniej okręg warszawski !!!
albowiem rada miasta gdzie rządzi PO podjęła decyzję o przekazaniu rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie developerom w celu zabetonowania go pod nowe osiedla...
to się kurwa w głowie nie mieści :-(

Legia

a tutaj trzeci rok sytuacja bez zmian: trener bez żadnego doświadczenia, wyprzedani młodzi polscy zawodnicy a kupiony piłkarski szrot z zagranicy i zadowolony z siebie prezes i teraz drżą ze strachu w pierwszej rundzie eliminacyjnej gdzie grają z jakimiś amatorami... nie będę oglądał tego szajsu..!

opozycja

włączam jakieś wiadomości a tam widzę, że partia PSL, która ma 1 lub 2% poparcia w społeczeństwie rozwala koalicję obywatelską z ostatnich wyborów proponując jakąś koalicję polską? a Schetyna dalej jest szefem tej kuriozalnej opozycji i z uśmiechem tłumaczy, że to zwykłe zawirowania w polityce a ja nawet nie potrafię tego gówna skomentować :-(

syfony

trafiłem w osiedlowym sklepie na takie coś i zalała mnie falka sentymentu albowiem pamiętam szklane syfony z PRLu gdy wymieniało się naboje... teraz trzeba wymieniać całe butelki co jest niezręczne, bo zwykle zakupy robię "wracając skądś" ale smak wody z syfonu jest rewelacyjny choć cena już tak nie zachęca do zakupu...


tęsknota

Starszak nad morzem więc tęsknie ale nic to przy tęsknocie małego Nikodemka, który znalazł w aucie kartę piłkarską Miko więc śpi z nią i pilnuje aby oddać bratu po powrocie, łezka wzruszenia, że mam wspaniałych i wrażliwych Synów...


MWP z Niko 

muszę przyznać, że Nikodem jest niesamowicie rezolutny i zna tyle słów i tak ładnie potrafi układać wypowiedź, że kustoszki bardzo go chwaliły a i ja byłem lekko zaskoczony ale rok robi różnicę, bo w zeszłe wakacje Niunio wzywał kustoszy ze wszystkich pięter, bo wpadał w szał, że nie można dotykać eksponatów a teraz jest małym Historykiem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz