wtorek, 18 sierpnia 2020

do boju Legia gol

trzy lata temu po blamażu w eliminacjach do europejskich pucharów obraziłem się na nieudolnego właściciela Legii, na przepłacanych kopaczy z boiska i na prawicowych kibiców z Łazienkowskiej 3 i przestałem oglądać moją Ukochaną Legię - choć zrobiłem wyjątki, bo obejrzałem finał Pucharu Polski z udziałem Legii i jej mecze eliminacyjne do pucharów (czyt. eurowpierdole)
ale brakuje mi piłki w telewizorze - Euro 2020 nie ma, Liga Mistrzów mnie nie obchodzi, bo jestem z Warszawy i nie będę kibicował innym klubom nawet jeśli są potęgą, będę ZAWSZE kibicował Legii Warszawa i dziś jest ten dzień gdy zaczynamy kolejny bój o europejskie puchary więc jestem pełen emocji i nadziei, że w tym roku się uda zagrać choćby w fazie grupowej L.E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz