czwartek, 4 kwietnia 2019

o, głupcy...

palenie książek

... przez kościół katolicki jakoś mnie nie dziwi i nawet nie wiem czy trzeba się śmiać czy płakać?
cóż, po królu Rydzyku czy prezesie prezesów to w tym kraju wszystko jest możliwe...
ale pewne jest jedno - katole nie zasługują aby ich nazywać chrześcijanami !!!

Adam Nawałka

może jestem świnią ale się cieszę, że go wywalili z Lecha Poznań, bo zawsze uważałem, że to jest mierny trener, który miał szczęście prowadzić dobrą ekipę w najwyższej formie...
gdy forma lekko spadła nie potrafił sobie poradzić i zrobił z siebie jak i całej polskiej piłki żenadę na maxa na ostatnim Mundialu.

właściciel Legii

kolejny trener "na lata" zwolniony po pół roku a ja nie mogę pojąć jak pan Miodulski, który wydaje się być inteligentnym facetem - jest taki głupi? przecież ileś tam kasy zainwestował a wszystkie jego działania wyglądają tak jakby za wszelką cenę chciał rozwalić klub?
cholera wystarczy przeczytać kilka artykułów z gazety sportowej aby lepiej prowadzić klub...

Unia Europejska

zakazuje używania słomek plastikowych gdy świat zalewają butelki pet i inne śmiecie z plastiku...
sam produkuję dziennie ze trzy takie pety ale nie mam wyjścia, bo woda w szkle to odległe wspomnienie komuny.
tak więc takie zakazy tyczące się słomek i sztućców są raczej żałosne, choć jestem ciekaw co zrobią te zjeby, o przepraszam restauratorzy znad polskiego wybrzeża gdy zakaz wejdzie w życie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz