czwartek, 25 kwietnia 2019

booki & a-booki


książki, które zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie w podstawówce słuchałem ostatnio przed snem, choć "Życie.." raczej próbowałem, bo jestem teraz zbyt wrażliwy aby w nocy snuć rozważania o śmierci...

         

strasznie chujowa książka a jedyny plus jest taki, że słuchałem jej podczas sprzątania i gotowania więc tak do końca nie straciłem czasu ale zdecydowanie odradzam tego pisarza!

         

tę powieść przeczytałem niestety własnymi oczami a co najgorsze dociągnąłem do końca (gruba) bo myślałem, że taki pisarz jak Masterton odkryje jakieś drugie dno w tej głupiej fabule ale nic takiego się nie stało i jestem na siebie zły, że to przeczytałem :-(

         

za to ta książka mi się podobała i doznałem miłego zaskoczenia, bo skreśliłem już Cobena na straty.

         

nie kumam sytuacji, bo ta książka jest dla 7 latków a jest prostacka i beznadziejnie łatwa w porównaniu z ostatnimi ćwiczeniami jakie przerabiałem ze Starszakiem ale one były dla pięciolatków..?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz