niedziela, 28 kwietnia 2019

idziemy na MISTRZA

nie oglądałem Legii w tym sezonie ale ponieważ rozgrywki dobiegają końca ciągnie mnie do meczy i obejrzałem trzy ostatnie spotkania i po wywaleniu ostatniego trenera gra mojego klubu wygląda całkiem całkiem choć obawiam się, że jak przyjdzie do europejskich pucharów znowu zderzymy się ze ścianą..?
wczorajszy mecz był trochę kuriozalny, bo wydawało się że sędzia nam pomaga ale ja osobiście nie mam nic przeciwko temu, że "jak Legia nie może to sędzia pomoże" ;-)
i śmieje się z dzisiejszych komentarzy, bo piłkarska Polska ma straszny ból dupy, że idziemy na mistrza... a poza tym:
- fajnie ogląda się mecz w towarzystwie jak wczoraj
- VAR wypacza oglądanie meczy, bo po strzelonej bramce nie wolno się cieszyć przez jakiś czas albowiem każda decyzja może być zmieniona gdy sędzia obejrzy powtórkę a jak tych powtórek jest kilka to mecz przestaje być płynny :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz