czwartek, 11 kwietnia 2019

czwartkowe myśli

nowy hit z Miko

ERA - Ameno

choroba

wyprowadziłem Starszaka na prostą i wreszcie poszedł do przedszkola i co?
oczywiście Mały zaczął kasłac jak szalony a ja jestem juz tym wykończony, bo mam wrażenie, że to się nigdy nie skończy

Ajax Amsterdam

dwa lata temu Legia grała z tym klubem jak równy z równym, teraz Ajax znowu walczy w Lidze Mistrzów i udało mu się nawet wyeliminować Real Madryt a my? my odpadliśmy z Pucharu Polski z Rakowem Częstochowa :-(
"niech nam żyje prezes naszego klubu, niech żyje nam"

jestem psychiczny

miałem dzisiaj taką sytuację, że nagle Mały usnął i musiałem odłożyć plany na wczesne popołudnie a ponieważ mieszkanie już ogarnąłem od rana to wskoczył mi czas wolny więc oszołomiony zacząłem grać w Fifę na playstation ale szybko uderzyłem do komputera aby po raz 26 zmienić wygląd bloga ;-)

strajki

popieram nauczycieli ale na taksiarzy i rolników to wysłałbym zomo aby spuścili im oklep a potem powsadzałbym chujków do więzień, bo blokowanie autostrady tak właśnie powinno się kończyć!

Solidarność

od kilku lat to nie jest już związek zawodowy tylko przybudówka faszystów z polskiej prawicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz