czwartek, 9 maja 2019

wpis czwartkowy

blox is dead

prawda jest taka, że wolę pisać niż czytać ale jednak miałem kilka blogów, które śledziłem i kilka z tych kilku się nigdzie nie przeniosło, szkoda :-(

wyścig żółwi

kolejny rok gdy zbliża się koniec piłkarskiej ligi kluby z czołówki zaczynają notorycznie gubić punkty i znowu widać, że nikt nie chce zdobyć Mistrzostwa Polski i wygląda to żenująco ale i tak gorszy będzie tradycyjny eurowpierdol w pucharach :-(

Liga Mistrzów

za to w LM dzieją się cuda w półfinałach i jestem na siebie trochę zły, że nie oglądałem, bo ostatnie mecze musiały  być fascynujące ale ja wciąż gonię czas i przeżywam ciągłe dylematy mecz-książka-film, na co poświęcić te chwile, które mam tylko dla siebie? i takie mecze przegrywają, bo w sumie to mam w nosie kto wygra całe te puchary, na pewno nie my ;-(

zły humor

piękna wiosna a ja mam nos na kwintę, bo martwię się o swoje zdrowie, jakieś mam usztywnienia karku, katar zatokowy i słabo się czuję... ale nie aż tak źle aby lecieć do lekarza więc sam nie wiem co dalej robić (oprócz czekania na wizytę u laryngologa)

logistyka

jestem trochę wycofany przez urlop wychowawczy, bo rzadko opuszczam osiedle więc jak musiałem jechać do centrum to tak się tym przejąłem, że pojechaliśmy rowerami pod pętle autobusową aby dalej zmierzać zbiorkomem i w rezultacie byliśmy pod przychodnią godzinę przed wizytą ale było fajnie, bo był czas na spacer po mieście.


ściana

chwila nieuwagi i mały Nikodem tworzy dzieła artystyczne ;-)


YES YES YES

Niko dostał się do przedszkola :-)


katoliban :-(

policja aresztuje za memy - czy może być jeszcze gorzej w tym zjebanym kraju?

2 komentarze:

  1. Ilość głupoty nas ostatnio otaczającej jest niezmierzalna. Podsumowanie w żarcie - "Widziałem tęczę na niebie, kogo należy o tym zawiadomić?"
    Przedszkole w pewnym wieku to świetna sprawa, potrzebne do nauczenia się funkcjonowania w grupie innej niż rodzina. I trochę ulgi dla opiekuna;-)Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. opiekun się tak znowu bardzo nie cieszy, bo będzie musiał wrócić do roboty ;-(
    ale tak trzeba się socjalizować...

    M.

    OdpowiedzUsuń