czwartek, 2 maja 2019

majówka

paranoja?

1,5 roku temu mieliśmy próbę włamania podczas długiego weekendu więc teraz zabrałem ze sobą pół mieszkania, resoraki, komputer, playstation...

rajdowanie

podróżowaliśmy 1 maja więc byłem pewien, że sobie pośmigam po pustych drogach, założyłem rękawiczki do ostrej jazdy, włączyłem "Vision Think" i... przez 60 kilometrów wlokłem się po autostradzie 70-80 km/h bo tyle aut :-(

Polski Top Wszech Czasów

jednak Facebook do czegoś się przydaje, bo przypomniał mi o tej fajnej audycji, którą jak zwykle nagrywam i słucham cały dzień.

shopping

pogoda dziś słaba więc pojechaliśmy do naszego ulubionego Gostynina i kupiliśmy sobie różne rzeczy jak ubrania, zabawki, spożywkę...

grill

wolałbym ognisko, bo zimno ale jest taka susza, że strach obok lasu palić otwarty ogień więc muszę się zadowolić grillem i pysznymi szaszłykami.

jezioro

a wczoraj było tak ładnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz