wtorek, 17 września 2024

prace domowe

zakaz zadawania lekcji przyjąłem ambiwalentnie, z jednej strony ucieszyłem się, bo to zawsze o jeden (o dwa, bo dwóch Synów) obowiązek rodzicielski mniej ale z drugiej strony jakoś słabo to widziałem ale nie mam się co martwić, bo nowa nauczycielka Małego zadaje prace domowe (i dobrze, bo przez cały zeszły rok nic się nie uczyli przez brak wychowawcy) a wychowawczyni Starszaka zadaje dla chętnych więc Miko jest już (po długich namowach) chętny a ja lubię naukę z Chłopcami choć czasem trudno mi się do niej zebrać..

1 komentarz:

  1. Można zadawać uczniom klas I-III prace domowe takie, które ćwiczą małą motorykę, czyli w uproszczeniu sprawność ręki. Tak więc, nawet nauka czytania, w której dziecko palcem będzie pokazywało sylaby w czytanym wyrazie, jest również tego typu ćwiczeniem. :-)

    OdpowiedzUsuń