piątek, 6 września 2024

gry wideo

  • ostatnio skrytykowałem tutaj grę Showgunners ale przekonałem się do niej i spędziłem z nią kilkadziesiąt godzin,
  • ale ma ona się nijak do dwóch perełek - "Inkulinati" "Okaen", które były wspaniałe ale zdecydowanie zbyt krótkie.
  • kupiłem sobie w ogromnej przecenie głośną grę "Wiedźmin 3" aby posmakować czegoś innego od strategii turowych no i pograłem 3 godziny i więcej mi się nie chce... owszem przyznaje, gra jest ładna i wygląda jak film ale ja jednak lubię gry strategiczne, w których trzeba pogłówkować a nie łazić po mapie w poszukiwaniu jakiś dupereli z walkami, w których trzeba klikać myszą jak opętany,
  • wróciłem więc do gry, od której się w tym roku odbiłem (Kings Boutny Legend) ale ponieważ to  klon Hirołsów znów się odbiłem i zachciało mi się oryginału więc odpaliłem "Heroes of Might and Magic III" i nie mogę się oderwać (choć na liczniku ponad 200h), bo to gra genialna w swojej prostocie a jednocześnie wymagająca, bo w żadnej innej grze nie spotkałem tak inteligentnej i agresywnej SI.
  • trochę mi szkoda marnować całego czasu przeznaczonego na gaming na doskonale znaną grę więc odpaliłem karciankę "Cardaclysm", nic szczególnego ale czasem lubię popykać w wirtualne karty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz