środa, 1 kwietnia 2020

środa

zakupy

trzy dni usiłowałem się dostać do Biedronki, bo takie kolejki się ostatnio porobiły przed sklepem a dziś kiedy uzbroiłem się w cierpliwość i udało mi się wejść do sklepu po kilku minutach ogłosili, że zamykają kasy na przerwę techniczną więc musiałem się mocno sprężyć aby zdążyć wydać 222 złote na jedzenie ale uf... żarcie jest i starczy na kilka dni...

HBO

to było dobre posunięcie aby zrezygnować z Canal+ i mieć ten amerykański płatny kanał, bo filmy bywają niezłe ale głównie chodzi mi o bajki, bo do HBO trafia 9 z 10 filmów animowany z kin a ostatnio dwa rarytasy: Toy Story 4 i Lego Przygoda 2 :-)

piłka nożna

mam taką nadzieję, że jak minie pandemia to wszyscy kibice na świecie zdadzą sobie sprawę jakie to jest chore, że futbol jest tak absurdalnie napompowany pieniędzmi, bo kwoty transferów, zarobki zawodników, skautów czy managerów to jak plucie w twarz zwyczajnym ludziom, którzy przecież za to płacą w ostatecznym rachunku..?

rząd kłamie

jestem dzieckiem PRLu więc to dla mnie oczywista oczywistość ale w ostatnich tygodniach pojawił się u mnie cień szacunku do rządzących przez szybkie działania w obliczu epidemii ale niestety pisiury znowu zaczęły swoje faszystowskie zagrywki z nocnymi głosowaniami w sejmie, nie mówiąc już o wyborach, bo jak je naprawdę zrobią w maju głosowanie prezydenckie to następna władza (o ile taka kiedyś nadejdzie) spokojnie może ich sądzić za próbę ludobójstwa...

Kuba Klawiter

"zauważyłem, że jesteśmy bardzo odpowiedzialnym społeczeństwem, jedni ludzie w parku, mówią drugim ludziom w parku, że powinni zostać w domu, dlatego jeśli spacerujecie albo robicie cokolwiek w parku i ktoś na was patrzy to wy musicie pierwsi powiedzieć - powinieneś zostać w domu, wszystkich pozarażasz - a jak ktoś odpowie, że ty tez powinieneś zostać w domu to wtedy spokojnie... ja pierwszy powiedziałem..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz