sobota, 18 kwietnia 2020

mam DOŚĆ

nie jestem typem domatora więc narzucona przez rząd kwarantanna dla społeczeństwa mocno mnie wkurwia albowiem uważam, że takie miejsca jak Łazienki Królewskie czy Bulwary nad Wisłą powinny być wyłączone z użytkowania ale wrzucanie do tego samego kosza wszystkich lasów i tzw. terenów zielonych jest chore i bezsensowne oraz daje ogromne pole do nadużyć więc gdy codziennie wychodzimy na spacer lub rower mam duszę na ramieniu co się może stać? i choć na razie "pały" nas nie zatrzymały to są inne przykre sytuacje jak awantura z inną rodziną, która sądzi, że jak ma psa to może spacerować a ja mam tylko dwóch synów to już nie... czy inna kobita, która nas słownie zaatakowała ale była w wojskowej masce p-gaz (!) więc raczej się uśmiałem niż zdenerwowałem ale i tak codziennie wracam z tych wyjść zjebany jak koń po westernie a jednocześnie wariuję, bo zbyt mało czasu spędzam poza domem, bo cóż to jest 3 - 4 godziny na dworzu?
poza tym to moja druga zepsuta wiosna albowiem w zeszłym roku mocno chorowałem i kilka miesięcy brałem antybiotyk więc też nie było mi do śmiechu a wiosna nie cieszyła :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz