czwartek, 11 stycznia 2024

szkolnie

brak wychowawcy - nie myślę o tym non-stop ale jak mi się przypomni, że mój młodszy Syn edukuje się w pierwszej klasie bez wychowawcy to serce mi krwawi, jest jakaś pani na zastępstwo ale ma raptem 3 godziny tygodniowo, reszta lekcji z kim popadnie a ta niepoważna osoba, która ich przejęła we wrześniu nie wróci do końca roku i szkoła szuka nauczyciela na zastępstwo - będzie trudno ale nadzieja umiera ostatnia!

zebranie - byłem dzisiaj zły, bo nie mogłem się rozdwoić aby iść na szkolne zabrania Chłopców, bo były w tym samym czasie, poszedłem więc do klasy Starszaka a Żona do Małego ale dałem jej dyktafon i wszystko sobie odsłucham a tymczasem Mikołaj jest wyróżnionym uczniem i dostanie stypendium, jestem dumny jak paw, bo to wspaniałe uczucie gdy Syn został wyczytany przy wszystkich rodzicach :-)

rzeka Kaczawa - uczę się za Starszakiem geografii i przed sprawdzianem musiałem poprzez Google wyszukać kilka takich strumyków czy innych jeziorek, o których nie wiedziałem, że istnieją - może to i dla mnie dobre, bo czegoś się dowiedziałem ale po co ta wiedza dzieciom?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz