piątek, 24 listopada 2023

szkoła

matematyka - nigdy nie rozumiałem i nie lubiłem tego przedmiotu a w zeszłym roku pomagałem Starszakowi i skończyło się na ocenie bardzo dobrej ale nauka była trudna dla nas obydwu więc w tym roku gdy wjechały 3 tróje postanowiłem zamówić korepetycje dla Mikołaja, jakby to był inny przedmiot to bym się pogodził z takimi ocenami ale matematyka jest ważna a jak teraz są tróje to byłoby tylko gorzej, pan korepetytor powiedział, że Miko to nieoszlifowany diament więc lżej wydaje mi się pieniądze ;-)

historia - powtarzałem ze starszym Synem materiał do sprawdzianu i byłem mocno skonfundowany, bo dostał tróję ale jak zobaczyłem test to zwątpiłem w pana od historii, bo kazał wyjaśniać takie pojęcia, których nie znalazłem w podręczniku a o niektórych to sam nie wiedziałem... na szczęście Mikołaj po delikatnej sugestii chciał poprawić ocenę i tym razem kazałem mu porozwiązywać quizy z Internetu i dostał 6(!) - cóż takie czasy, że rodzic już nie jest źródłem wiedzy.

zebranie - wychowawczyni małego Niko jest drugi tydzień z rzędu w pracy (niebywałe!) a do tego zrobiła zebranie z rodzicami - nie wiem po co, bo były jakieś banialuki, które można załatwić mailowo ale ja lubię chodzić na zebrania o ile wszyscy są rzeczowi jak teraz w naszej klasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz