czwartek, 16 listopada 2023

jesienne kulinaria

  • wciąż robię ogórki małosolne ale przy każdej wyprawie na bazarek zastanawiam się czy jeszcze będą?
  • herbata może dla mnie nie istnieć w okresie wiosenno - letnim ale jesienią pijam ją codziennie i jest to miły wieczorny rytuał, problem w tym, że herbata potrzebuje odrobinę miodu, wafelka lub pół kilo małych pączków, które ostatnio zeżarłem z Synem do czytania książek więc są to niebezpieczne igraszki z diabelskim cukrem!
  • który też jest w ajerkoniaku a ukręciłem go tej jesieni kilka razy, bo wychodzi mi smakowity i wreszcie zgrubieję przez tą porę roku!
  • jesień to dla mnie czas gotowania zup, choć moje zupy to raczej dania jednogarnkowe,
  • i grzybów, niestety Małżonka nie lubi, Dzieciom nie dam więc do tej pory tylko raz je udusiłem ale były tak pyszne, że muszę to powtórzyć choć nie lubię gotowania tylko dla siebie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz