czwartek, 21 września 2023

świetny czwartek

przed pracą pojechałem z papierami do sądu a ponieważ pracuję na osiedlu wypad do miasta to dla mnie prawdziwa atrakcja, nie spieszyłem się, zajrzałem tu i tam więc potem praca szybko zleciała, bo była krótka, popołudniu plac zabaw z Niko, czytanie książki z Miko i clou dnia czyli mecz Legii w europejskich pucharach, nasi piłkarze zaskoczyli wszystkich i po fantastycznym meczu Legia wygrała z angielskim klubem Aston Willa co jest niebywałym osiągnięciem dla całej polskiej piłki a ja jestem podwójnie zadowolony, bo cały mecz obejrzał ze mną młodszy Syn!

💗🤍💚

2 komentarze:

  1. Atmosfera na boisku była niesamowita, to było wspaniałe widowisko!
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, w poniedziałek będę polował na bilet ze Zrinjski ale słabo to widzę, bo stadion jest wyprzedany na zwykły mecz ligowy w niedzielę.
      również serdecznie pozdrawiam
      Michał

      Usuń