sobota, 23 września 2023

piątek i sobota

zebranie

wreszcie mieliśmy zebranie w szkole naszego pierwszoklasisty, pierwszy raz poszliśmy razem z Żoną, było szybko i przyjemnie, tylko wkurzyła mnie jedna matka, bo wyłamała się z tego aby dzieci nie przynosiły telefonów do szkoły a potem kilka innych osób, jestem tego wielkim przeciwnikiem ale powstrzymałem się z wypowiedzią... wychowawczyni wydaje się w porządku, oby tylko nie chodziła na zwolnienia,

piątkowe granie

poświęciłem na "Griftlands", gra miała już fotę na blogu jako demo i jest przyjemnie trudna ale to średnia karcianka z obrzydliwą grafiką,

kino

w deszczowe sobotnie popołudnie udaliśmy się z Małżonką do galerii handlowej, spożywka, Empik  i film - "Duchy w Wenecji" bardzo dobry, klimatyczny, może nawet lekko pretensjonalny ale bardzo polecam.

skoro jestem w tym temacie X muzy to chciałbym coś sensownego napisać o filmie "Zielona Granica" ale ja to może tylko kupię bilet aby zaznaczyć swoją obecność ale filmu na pewno nie obejrzę, bo pękłoby mi serce ale myślę, że to dobrze, że taki film powstał,

Legia

a rano czyli koło 13 na życzenie małego Niko pojechaliśmy do klubowego sklepu, było fajnie, coś tam kupiliśmy ale jak zwykle byłem rozczarowany asortymentem, czy zarządcy klubu nie wiedzą, że na całym świecie kasę to się robi ze sprzedaży futbolowych gadżetów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz