piątek, 1 września 2023

1 września

szkoła

jeszcze nie zaczęły się zajęcia a ja jestem już wkurwiony na system edukacji, bo w głowie mi się nie mieści jak można tak postępować - rozpoczęcie roku jest w poniedziałek ale dziś nie ma lata w mieście ani dyżuru wakacyjnego więc kilkadziesiąt tysięcy rodziców musi brać dwa dni wolnego aby zapewnić opiekę pociechom, bo przecież w poniedziałek też nie m świetlicy ani nic, chamstwo!

CWKS

Legia po 6 szalonych i emocjonujących meczach awansowała do fazy grupowej europejskich pucharów! wczorajszy mecz skończył się dzisiaj serią rzutów karnych i było zaiste dramatycznie! a mnie zastanawia mój młodszy Syn, który od kilu tygodniu bardzo mi się podlizuje - gada o Legii, cieszy się ze zwycięstw, zażyczył sobie do szkoły przybory z herbem klubu więc cieszę się ale też trochę martwię czy aby Niko nie czuje się zaniedbywany przeze mnie choć nie wiem jakby to mogłoby być możliwe, bo spędzam z nim więcej czasu niż ze Starszakiem.

sierpień z telefonu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz