piątek, 15 września 2023

w szkole

zastępstwa

nie mam pretensji do nauczycieli, bo trudno prowadzić jakąkolwiek edukację jak na każdej godzinie jest inny prowadzący, jestem po prostu przerażony co to będzie? mój mały Niko w przedszkolnej zerówce miał pomieszane roczniki i nic się nie uczyli a teraz ma wychowawczynię, która ma dziecko w żłobku więc zapewne ciągle jej nie będzie, nie wiem, chyba będę musiał z nim siadać i przerabiać program, mam nawet nauczycielskie doświadczenia z pandemii tylko czasu nie mam.

harcerstwo

wiem, że to dla Starszaka byłoby to fajne, lubi dyscyplinę, mundury, zadania ale zbiórki są o 10 w sobotę a ja i Miko o tej porze w weekendy to jesteśmy jeszcze przed śniadaniem lub w ogóle w łóżkach więc nie mogę tego od niego wymagać skoro nie chce, zresztą sam nigdy nie byłem harcerzem, bo ja od dziecka mundurów nie lubię.

etyka

kolejny dylemat, bo chciałbym aby Starszak chodził ale musiałby czekać w szkole godzinę więc też nie wymagam, zresztą ja nie wiem co to jest ta etyka, bo za moich czasów religia była przy kościołach tak jak ciągle powinno być.

za rękę

doznałem lekkiej przykrości, bo Mikołaj powiedział, że nie będzie ze mną już chodził za rękę, bo jest nastolatkiem a najgorsze, że Niunio go naśladuje i też buntuje się przed trzymaniem taty za rękę :-(

wypadek

wczoraj jakieś dziecko wpadło na hulajce pod auto pod naszą szkołą i podobno nic wielkiego się nie stało ale runął mój misterny plan aby Starszak odprowadzał rano Małego do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz