środa, 28 kwietnia 2021

nowy telefon

tradycją tej strony jest to, że zamieszczam foty każdego mojego nowego telefonu choć przeważnie był to sprzęt po kimś kto mi dał więc tym razem postanowiłem sobie kupić coś nowego a że Syn i Żona korzystają z tej marki telefonu wydałem tysiaka i nie jestem w pełni zadowolony, bo lubię małe telefony ale tylko Iphone jest dostępny w małych rozmiarach i ceny są horrendalne ale i tak jestem happy, bo dostałem gratisy i miałem świetny wieczór, bo sobie przypomniałem jak to jest fajnie mieć coś nowego :-)

2 komentarze:

  1. redmi note 10
    bierzesz wersję note i narzekasz, że duży... Wersje note są z zasady duże.
    wydałeś tysiaka, hmmm kto bogatemu zabroni, na allegro to ok 740zł, a w sklepach sieciówek niecałe 800 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. nie wiem co to wersja note ale wiem, że przeszukałem kilka sklepów i nie było sensownego telefonu w normalnej cenie z wyświetlaczem poniżej 6 cali!
    2. wydałem tysiaka, bo kupiłem sobie model z najlepszymi parametrami pamięci i zapewniam, że w żadnym sklepie nie było taniej takiej wersji jaką nabyłem!
    3. tak naprawdę to do zakupu przekonała mnie opaska, bo potrzebowałem zegarka a poza tym bardzo mi się przyda mierzenie tętna albowiem jako "sercowiec" muszę bardzo na to uważać.
    4. pozdrawiam :-)

    M.

    OdpowiedzUsuń