niedziela, 4 sierpnia 2024

urlopowo

Bieszczady

pomijając fakt, że ta kraina jest daleko to jest tam cudownie, góry i wielkie jezioro - czego chcieć więcej? tydzień to zdecydowanie za mało aby zwiedzić wszystkie zakątki magicznych Bieszczad i choć byłem tam trzy razy uważam, że ledwo je liznąłem więc pewnie wrócimy w te góry.


współtowarzysz

spędziliśmy tydzień z bratem Małżonki i lubię szwagra ale okazało się, że jest cholernie irytujący, prawie 30 lat na karku a nie potrafi się ubrać stosownie do pogody, objadał nas ze śniadań i grilla ale ja mam taki charakter, że prędzej sam nie zjem a poczęstuje żarciem choć jak w knajpach chciał się podłączyć do naszych rachunków to stanowczo się temu przeciwstawiłem, w końcu zarabia więcej ode mnie! poza tym facet godzinami (dosłownie) zajmował łazienkę ale pouczał nas odnośnie zdrowej diety więc nigdy więcej wspólnego mieszkania.

knajpy

posiłki w knajpach były przyzwoite ale najbardziej podobało mi się w Polańczyku, że w większości lokali leciało Stare Dobre Małżeństwo i temu podobna muzyka (czasem na żywo), bo przypominała mi się moja licealna młodość gdy kochałem Stachurę i maltretowałem swoją psychikę problemami egzystencjalnymi...


pamiątki

ja i Niko uwielbiamy wydawać pieniądze na urlopie, ja oprócz poniższego misia kupiłem sobie jeszcze szklankę, dwa magnesy, kubek i obrazek,


wieś

mamy jeszcze tydzień urlopu więc wczoraj w bieszczadzkim kiepskim zasięgu spróbowałem znaleźć jakąś miejscówkę na nocleg po drodze aby jeszcze nie wracać do Warszawy, wylosowało wioskę pod Lublinem gdzie dziś przyjechaliśmy i spędzimy tu kilka dni choć nie wiem jeszcze co będziemy robić, bo chcę spływ kajakowy rzeką Wieprz ale prognozują słabą pogodę?


2 komentarze:

  1. Proponuję ruiny zamku Krzyżtopór, Muzeum Narodowe w Lublinie, Pałac w Kozłówce. Życzę udanego wypoczynku i ładnej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję za życzenia i rady, do zamku mamy za daleko a szkoda, na Lublin wybrałem trasę podziemną a poza tym myślę o Dęblinie i tamtejszym muzeum lotnictwa, no i wciąż liczę na poprawę pogody aby pływać kajakami...

      Usuń