środa, 14 sierpnia 2024

telefon

  • nie jestem najbystrzejszy, mam telefon w plastikowym etui i strasznie zżółkło i próbowałem je czyścić metodami z sieci ale nic to nie dało, specjalnie chodziłem do sklepu po sodę oczyszczoną ale nie wpadłem na pomysł aby kupić sobie nowe etui dopóki nie wpadłem na "wyspę" sprzedającą akcesoria do smartfonów w galerii handlowej ale najważniejsze, że mój telefon znów wygląda jak nowy!
  • odkryłem, że od jakiś dwóch lat operator pobiera mi comiesięczną opłatę za usługę lokalizacyjną dziecka choć używam ją dwa razy w roku gdy Dzieci jadą z dziadkami na wakacje i kiedy wracają, pewnie pierwszy miesiąc był darmowy i zapomniałem wyłączyć.
  • którejś z ostatnich nocy mój telefon się wygiął choć leżał jak zwykle na półce bez podpięcia pod prąd, nie wiem jak jest to możliwe, bo nie da się wyprostować ale działa normalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz