poniedziałek, 15 lipca 2024

po Euro'24

mam ambiwalentne odczucia - z jednej strony przyjemnie oglądało mi się ten turniej i fajnie, że wygrała najlepsza i najładniej grająca drużyna (Hiszpania) co w piłce nożnej nie jest wcale takie oczywiste, z drugiej strony:

  • było dużo nudnych meczów a dogrywki powinny być zlikwidowane, bo zabijają widowisko sportowe, 
  • kiepsko widzę VAR, który niby dodaje sprawiedliwości ale powoduje kilkuminutowe oczekiwania na analizę sytuacji a czasem cofa mecz o całe akcje powodując, że spotkania stają się niespójne i szarpane,
  • nie podoba mi się, że 16 letni chłopiec jest gwiazdą Euro i będzie eksploatowany ponad miarę w klubie i reprezentacji,
  • żenuje mnie, że przy okazji Euro polscy dziennikarze i selekcjoner z 2022 roku wylewają na siebie w mediach wiadra pomyj,
  • przeraża, że Serbowie wywieszają rosyjskie flagi a tureccy piłkarze składają hołd faszystowskiej organizacji terrorystycznej,
  • przygnębia, że polscy piłkarze są tak bezdennie żałośni.

2 komentarze:

  1. Nie znam się na grze w piłkę nożną, ale uważam, że polscy piłkarze za dużo zarabiają w stosunku do tego, ile z siebie dają. Nie muszą się więc starać, aby opływać w luksusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda choć w/g mnie wszyscy piłkarze za dużo zarabiają i moim zdaniem futbol całkowicie odkleił się od rzeczywistości, muszę go przestać oglądać!
      problem w tym, że wychowałem się na piłce nożnej, bo za "komuny" nic innego nie było a Polska była trzecią drużyną świata!

      Usuń