środa, 13 grudnia 2023

policja

o kurwa! ale mnie poniosło...! dziś jak Starszak zadzwonił, że jest w domu to powiedział, że został zamknięty w boksie szatni, popychany, coś tam coś tam więc wpadłem w jakiś rodzaj szału, bo mówił, że nic mu nie jest a ja zrobiłem najważniejsze rzeczy w robocie i mogłem ochłonąć ale i tak pojechałem na komisariat zgłosić atak na Mikołaja oraz to, że w tej klasie ciągle panuje przemoc (ostatnio jeden chłopiec był duszony w szatni reklamówką!), pan sporządził stosowny protokół i wysłał go do Wydziału Nieletnich i Patologii, po wyjściu dostałem ataku paniki, że Mikołaj będzie przez to pokrzywdzony jeśli ci małoletni bandyci dowiedzą się, że byłem na policji, miałem mroczki przed oczami jak wyobrażałem sobie różne konsekwencje jakie mogą nas czekać i najgorszy z tego strach, że Syn zamknie się przede mną przestraszony moją reakcją i tak sobie myślałem po co się mieszać, donosić... ale wiem też, że właśnie tak trzeba robić, napisałem do Wychowawczyni długiego maila o sytuacji a po jakimś czasie (dla mnie długim przez nerwy) zadzwoniła i powiedziała, że bardzo dobrze zrobiłem, bo trzeba zbierać kartotekę na tych łobuzów i próbować ich wyrzucić ze szkoły, powiedziała też że mi dziękuje i że ona czasem zgłasza na policje takie sprawy, bo inni rodzice się boją a mi spadł KAMIEŃ z serca, że ktoś mnie pochwalił, bo przecież nie zwykłem chadzać na policję.

4 komentarze:

  1. Dobrze zrobiłeś! Wszyscy umywają ręce, a sytuacja była niebezpieczna. Trzeba dzieci chronić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, minęła doba a mi dopiero powoli odpuszczają nerwy, jutro idę z Miko do szkolnej pedagog a policja była w szkole już dzisiaj rano.
      pozdrawiam
      M.

      Usuń
  2. Też uważam, że dobrze. Powinni mieć przyznanych kuratorów. Jak zwykle- programy, szkolenia i warsztaty na temat przeciwdziałania przemocy są realizowane w szkołach, ale rozmijają się z rzeczywistością. Kiedyś, przez moment pomyślałam, że jesteś policjantem, bo chyba pisałeś, że masz pensję z budżetówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG ja i policja? policja to aparat represji, nie przepadam za nimi - delikatnie mówiąc ale jeśli chodzi o dzieci to chowam swoje uprzedzenia w kieszeń i dlatego poszedłem na komisariat, poza tym denerwuję się przed jutrzejszym spotkaniem z pedagog, bo martwię się, że Mikołaj będzie się denerwował.
      warsztaty w klasie były ale po tych łobuzach to spływa jak woda po kaczce , dowiedziałem się od wychowawczyni, że to nie pierwsza interwencja policji, w tej klasie jest podobno 6 chłopców, którzy za przyzwoleniem rodziców demolują lekcje i dopuszczają się rękoczynów, reszta rodziców zastraszona i tylko na WhatsAppie pisze "porozmawiajcie z dziećmi" bla bla
      dzięki za komentarz
      M.

      Usuń