środa, 2 sierpnia 2023

rozwód?

doszło do wielkiej awantury pomiędzy Żoną mną i moją Mamą, już nie pierwszy raz więc moi Rodzice uważają, że Anna powinna iść do psychiatry, ja też tak myślę ale wiem, że również popełniam błędy w związku więc wielokrotnie proponowałem terapię małżeńską ale bez akceptacji z jej strony więc teraz stanęliśmy nad przepaścią i w sobotę mamy się rozstać na dwa tygodnie gdy Chłopcy będą u dziadków, chujowo się dzieje.

ps: moja Mama chciała wyrzucić Małżonkę z działki ale nie pozwoliłem, bo przecież przysięgałem przed Bogiem, że z nią będę w zdrowiu i chorobie a zaburzenia psychiczne to przecież choroba, natomiast mój Ojciec - twardy, chłodny emocjonalnie facet gdy dowiedział się o wydarzeniach poranka, powiedział - synu... i się popłakał, kurde ostatnio mój Tata płakał po śmierci swojej córki... w tej beznadziei dzwoniliśmy nawet do teściowej aby uspokoiła Anię, nie wiem co będzie dalej ale to bez wątpienia mój najgorszy urlopowy dzień ever!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz