piątek, 24 marca 2023

piątek

gorączka - zaplanowałem dziś kino z Chłopcami i bardzo się na nie cieszyłem ale Mały dostał wczoraj gorączki więc jestem zmęczony, bo noc miałem zarwaną gdyż cały czas nasłuchiwałem czy Niko nie dusi się w ataku krtaniowym a dziś martwię się o Syna i siebie, bo lepiej abym teraz nie zachorował, cholera - nie ma chwili spokoju!

służba zdrowia - po zabiegu powinienem mieć badanie za 3 miesiące ale wiadomo jakie są kolejki do lekarzy więc podzwoniłem po przychodniach i oczywiście taki termin jest nierealny, co ciekawe dwa razy dzwoniłem do szpitala, w którym miałem zabieg i jedna pani zbyła mnie terminem na koniec roku a druga wpisała mnie na jakąś listę i powiedziała, że zadzwonią, bo muszę mieć to badanie, ciężko się połapać w tym syfie, do którego doprowadzili rządzący.

Czechy : Polska - mam chęć obejrzeć dzisiejszy mecz Reprezentacji w eliminacjach Euro ale jak patrzę na ryje naszych piłkarzy i wspominam niedawny Mundial, ich antyfutbol, człapanie po boisku, brak zaangażowania i honoru a nade wszystko aferę premiową to postanowiłem nie oglądać szmaciarzy, jak oni nie mają szacunku do kibiców to my szanujmy się sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz