czwartek, 14 października 2021

zmartwienie o Dzieci

Niko

od kilku dni Mały źle śpi i mówi, że boli go brzuszek, zauważyliśmy, że częściej sika więc za radą aptekarki podaliśmy żurawinę i dolegliwości zelżały ale nie przeszły więc chciałem skonsultować się z lekarzem, bo już się zaniepokoiłem ale w naszej przychodni nie ma w tym tygodniu lekarzy, nie można liczyć nawet na teleporadę i wysyłają na SOR, o żesz kurwa!

Miko

Starszak uwstecznił się nauce, spadły oceny i denerwuję się gdy zaglądam do librusa, jest niestaranny i flegmatyczny i boję się, że to symptomy poważniejszych problemów a najgorsze, że czasem nie jestem wystarczająco cierpliwy dla Syna więc wysłuchałem dwóch wykładów o komunikacji z dziećmi i okazało się, że źle na wszystko patrzę, bo ja nie muszę wstawać rano do pracy - ja tego chcę, itp, itd, mądre głowy kurwa mać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz