piątek, 22 października 2021

audiobooki

Logmansbo Ove - Enklawa, Połów, Prom

miałem już nigdy nie dotykać twórczości R. Mroza ale sprytnie się zakamuflował i pierwsza część była znośna (choć tradycyjnie z idiotycznym zakończeniem) ale kolejne dwie to nędza i nieporozumienie, dziwne, że dałem radę dotrwać do końca?

Jo Nesbo - Nóż

lubiłem Harrego Hole ale staje się on swoją własną parodią, czas skończyć ten cykl!

Jadowska Aneta - Trup na plaży i inne sekrety rodzinne

lekka i nieciekawa powieść.

Feynman Richard P. - Pan raczy żartować, panie Feynman

podziwiam tego fizyka, bo to człowiek orkiestra ale chyba nigdy nie polubię biografii?

Łopatniuk Paulina - Patolodzy

próbowałem wysłuchać tego trzy razy, bo rzecz bardzo interesująca ale nie doszedłem nawet do połowy gdyż książka przerabia wszystkie możliwe nowotwory - za ciężkie dla mnie!

Bogusław Wołoszański - Żołnierze honoru

warto dla samego głosu pana Bogusława!

Bożena Figarska - Autohipnoza

nie zadziałało.

Joanna Papuzińska - Asiunia

lektorem był mój Syn a ponieważ jestem z Warszawy książka mnie wzruszyła i zasmuciła, bo przypomniały mi się opowieści mojej Babci z wojny oraz zdałem sobie sprawę jak ważne jest bezpieczeństwo, jedzenie i ubranie, zapominamy o tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz