poniedziałek, 24 maja 2021

sprzedać auto

niestety nasz rodzinny budżet nie może sobie poradzić z zakupem nowego samochodu więc Rodzice pożyczą nam trochę pieniędzy ale najważniejsze jest to aby sprzedać stare auto... i tu pojawiają się problemy, których twórcą jestem ja albowiem obiłem mocno Skodę w dwóch miejscach podczas parkowań, o jednym razie pisałem - wpadałem wtedy na znak "zakaz parkowania" a drugi raz pojechałem z Dziećmi do centrum miasta aby wziąć karty do głosowania w wyborach prezydenckich i oczywiście zaparkowałem nielegalnie (bo jakże by inaczej w Warszawie?) ale miałem pietra więc po powrocie z urzędu tak się ucieszyłem, że nie mam mandatu, że z tej euforii nie zauważyłem latarni podczas wyjazdu i zrobiłem paskudne wgniecenie w drzwiach... wprawdzie wtedy się tym nie przejąłem (to tylko auto) ale teraz mam problem, bo takie dwa uszkodzenia zabijają cenę samochodu więc wypadałoby to najpierw naprawić a ja nie mam na to sił, chęci ani czasu :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz