sobota, 23 maja 2020

XCOM 2

jak było do przewidzenia wciągnęła mnie ta gra po same uszy i tylko dzięki wielkiej sile woli nie gram w nią codziennie aby jej szybko nie zakończyć a gra jest wspaniała! druga odsłona na peceta wprowadziła tyle możliwości modyfikacji, że kręci się w głowie i choć zasada rozgrywki się nie zmieniła to pomysł na fabułę, nowe rozwiązania i możliwości czy katalog kolejnych wrogów robi ogromne wrażenie a do tego rozgrywka jest dosyć trudna więc spędzam nad grą po kilka godzin dwa razy w tygodniu...
do tego odkryłem, że Widnows 10 oferuje możliwość nagrywania wszystkiego co się dzieje na pulpicie więc nagrywam moje noce misje dla Synów a potem razem oglądamy i jakość jest nieporównywalnie lepsza od tej gdy kręciłem filmiki z aparatu... a do tego wszystkiego lepiej śpię po graniu, bo śni mi się gra a nie jakieś moje conocne psychotyczne koszmary ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz