piątek, 8 maja 2020

wpis piątkowy

Frisco

musiałem się przeprosić z tym sklepem on-line (dwa lata temu przywieźli połowę zapłaconych zakupów) bo jest opcja aby zakupy przywieźli już następnego dnia, trzeba wprawdzie kupić produkty za 250 zeta ale w takim Tesco trzeba czekać 1,5 tygodnia na przywiezienie zakupów...

zajęcia on-line

to dla mnie wielkie ułatwienie, nie to że na tych zajęciach dużo robią - wręcz przeciwnie, uważam, że teraz tempo pracy spadło o połowę ale Starszak uważa, że to co mówi pani to świętość a ze mną uskuteczniał różne marudy... a poza tym zawsze to jakiś kontakt z rówieśnikami i fajnie te zajęcia wyglądają :-)

przychodnia

w zeszłym tygodniu dostałem smsa, że z dniem jutrzejszym zamykają moją przychodnię POZ i strasznie się zdenerwowałem, bo nie odbierali telefonów ani nie odpisywali na maile a ja muszę być pod stałą opieką lekarza albowiem przyjmuję leki na serce i potrzebne mi są recepty... na szczęście mój lekarz dał mi rok temu swój numer telefonu i odebrał połączenie ode mnie i powiedział gdzie teraz będzie przyjmował, ufu na szczęście ale jak tak można zostawić pacjentów na lodzie i to w czasie pandemii?? kurwa mać!!!

służby mundurowe

przez dwa tygodnie gdy rząd zakazał wychodzenia z domu prawie wszędzie była policja i wojsko a po zniesieniu rygorów zniknęli z ulic i parków a ja zastanawiam się ile ich jest i co robią w normalnym czasie? siedzą na komendach, w koszarach i zbijają bąki?

plus pandemii

widzę taki, że moje Dzieci są świetnie dotlenione, bo nigdy tyle czasu nie spędzaliśmy na świeżym powietrzu - no może na urlopie a tak to szkoła, przedszkole i jakiś plac zabaw ewentualnie a teraz codziennie plażowanie przez pół dnia, spacer 4-8 kilometrów albo rower 11 - 21 km :-)

przyjemności w piątek

to pyszne grzanki, Kuba Klawiter w telewizji lub na YT i gra w XCOMa...

cykliści

zadzwonił kolega, że jutro wycieczka rowerowa w mojej okolicy i motałem się w rozmowie, bo ciężko mi było w miły sposób powiedzieć, że mam w nosie ich towarzystwo jeśli musiałbym zostawić dzieci w domu :-(

corona - żarty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz