sobota, 1 kwietnia 2023

specjaliści

okulista - korzystając ze zwolnienia lekarskiego pojechałem przebadać sobie oczy, bo martwiłem się czy nie mam jakiś zmian chorobowych ale wszystko jest w porządku oprócz granicznego ciśnienia w oczach i wady 2 dioptrii ale ja póki cokolwiek widzę nie założę okularów ;-)

elektryk - potrzebowaliśmy wymienić trzy gniazdka elektryczne więc przyszedł starszy pan, rozgrzebał kontakty, zażyczył kawki i zaczął opowiadać o Szatanie i tak nawijał przez 2 godziny, druty sterczą, ten gada, że głównym hasłem Złego jest "róbta co chceta" a ja zaciskam zęby żeby zachować resztki kultury, gdy go ponagliłem, że muszę iść do przedszkola facet zabrał się za pracę i zgarnął 3 stówy za kwadrans roboty!

logopeda - wchodzimy do naszej pani mijając się z jej mężem i dzieckiem, laska patrzy na ubiór mojego Syna i dzwoni od razu z ochrzanem do męża, że źle ubrał dziecko, szczena mi opadła, że przy nas tak ostro ale ucieszyłem się, że w mojej rodzinie to się nie zdarza, bo nawet jak raz przeziębiliśmy Synów przez złe ubranie to pocieszaliśmy się wzajemnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz