poniedziałek, 26 września 2022

Reprezentacja Polski

mecze - nie oglądałem spotkania piłkarskiego od kilku miesięcy więc z chęcią usiadłem do obejrzenia rywalizacji z Holandią i Walią, z Oranje katastrofalny występ naszej drużyny, różnica dwóch klas i piłkarze niczym dzieci we mgle ale z Walią wyrównany, zacięty i ciekawy mecz.

bukmacherzy - widowisko było dla mnie tym bardziej emocjonujące, że postawiłem na Polaków moje ostatnie 2 złote jakie miałem na koncie u buków, bo ostatnio puszczam kupony "aku" ale są one obarczone ryzykiem więc przegrywam ale tą wygraną może odbiję się od dna?

Mundial - rozpoczyna się za dwa miesiące ale mam nadzieję, że tym razem nie napompuję balonika oczekiwań i będę spokojnie czekał na blamaż Polaków, bo mam już dość wstydu, kompromitacji i rozczarowań, które spotykają polskiego kibica od kilkudziesięciu lat.

dzieciństwo - wiele razy próbowałem się uwolnić od futbolu i miewam przerwy ale zawsze wracam - pewnie przez to, że w moim dzieciństwie Polska była trzecim krajem na świecie w piłce nożnej! dobrze, że Synowie nie lubią futbolu, przynajmniej nie będą uwiązani psychicznie jak ja.

selekcjoner - moim zdaniem posada trenera Reprezentacji Polski powinna być obsadzona przez człowieka kompetentnego i uczciwego a tymczasem pan Michniewicz jest zamieszany w aferę korupcyjną sprzed lat i dziennikarze udowodnili 711 połączeń z Fryzjerem - szefem piłkarskiej mafii, ja wiem, że jest zasada domniemania niewinności bla bla ale jestem pewien, że ten skurwiel jest umoczony!

Krychowiak - mój "ulubieniec", który zawalił Euro, Mundial ale wciąż jest powoływany, nawet jeśli jego jedyną zasługą jest to, że nie wyleciał z boiska przez dwa spotkania, w przyszłości na wózku inwalidzkim będzie wyjeżdżał ale powołanie dostanie.

bolączka polskiej piłki - a cały ten dramat rodzimego futbolu to polska liga i właściciele klubów, którzy sprzedają piłkarzy jak 3 razy prosto kopną piłkę, kasa w budżecie klubu się zgadza ale ci młodzi piłkarze nikną i potem nie ma kto reprezentować kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz