czwartek, 2 czerwca 2022

elektronika

głośniki - kupowałem wczoraj prezent dla Starszaka i okazało się, że głośniki łączą się tylko przez bluetooth a miały służyć do wieczornych słuchań audiobooków z grajka przez kabel więc dziś cały dzień denerwowałem się czy będę mógł je wymienić ale udało się bez problemu więc humor powrócił a był to mój pierwszy zwrot czegokolwiek w sklepie.

odtwarzacz mp3 - staram się codziennie słuchać książek przez godzinę lub dwie ale firmowy grajek z gwiazdki już się zepsuł bez przyczyny więc jestem zły, że wywaliłem pudełko ale się nie dziwię, bo pewnie leżał kilka lat w magazynie, bo wszyscy teraz słuchają na telefonach a ja jakoś nie umiem, próbowałem ale telefon jest wielki i niewygodny i ciągle mi się coś w nim przestawia od przypadkowego dotknięcia, jak ludzie to robią?

telewizor - Rodzice oddali nam swój stary telewizor więc kineskopowy telewizor po mojej Siostrze stał się zbędny i nie wiem co z nim zrobić? szkoda mi go wyrzucić, bo działa i jest po Magdusi, zawiózłbym go do podzielni ale nie chcę być oskarżony o wyrzucanie elektrośmieci więc stoi w mieszkaniu bezsensownie zajmując cenne miejsce :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz