sobota, 4 września 2021

Starszak

lekcje

Syn zaskoczył mnie gdyż orzekł, że bardziej stęsknił się za nauką niż kolegami?

angielski

zapisałem Miko na angielski, 250 złotych miesięcznie ale nie mam wyjścia, bo nie znam tego języka a Żona nie sprostała zadaniu pomocy w nauce,

powrót

okazał się, że z całej klasy tylko mój Syn sam wraca do domu po szkole i trochę się zmartwiłem czy dobrze robię? poza tym kosztuje mnie to codziennie trochę nerwów gdy czekam na telefon od Miko, że jest już w domu i że wszystko jest ok,

miłość

nieustająco roztkliwiam się jak bardzo kocha mnie mój Miko, najbardziej widać to oczywiście po rozłące gdy siedzi mi na kolanach przez pół wieczoru, zrobiło mi się też miło gdy oglądałem film z jego wakacji z dziadkami i w zwykłej rozmowie padło "muszę jeszcze zadzwonić do taty" nie do rodziców tylko do mnie ha ha, czasem aż się boję tej odpowiedzialności, wszak jestem całkiem pospolitym tatą choć mam wielkie serce ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz